10 Διατροφικές Συμβουλές Με Βάση Την “Ορθομοριακή Διατροφή”

Έχετε ακούσει τον όρο “ορθομοριακή διατροφή”; Μάλλον όχι! Πρόκειται για μια πολύ εξειδικευμένη προσέγγιση στην δίαιτα και την διατροφή και δεν είναι τόσο γνωστή. Τουλάχιστον μέχρι σήμερα.

Ίσως στο μέλλον να αποκτήσει την δημοτικότητα που -μπορεί- να της αξίζει. Υποσχόμαστε ότι σε αυτή την περίπτωση θα ετοιμάσουμε ένα τεράστιο αφιέρωμα!

Ορθομοριακή Διατροφή

Ας δούμε όμως με όσο πιο απλά λόγια, σε τι στηρίζεται η συγκεκριμένη διατροφή.

Βασίζεται στις ρύσεις του Γαληνού και του Ιπποκράτη, στην Ορθομοριακή Ιατρική και στην Διατροφική Ιατρική, αλλά και στην κλινική εμπειρία δεκαετιών του ιδρυτή της Γιώργου Μηνούδη με εκπληκτικά αποτελέσματα.

Ο περίφημος ιατρός της αρχαιότητος Γαληνός, είχε παρατηρήσει ότι η ασθένεια και η υγεία δεν είναι στατικές καταστάσεις, αλλά οι δύο όψεις ενός νομίσματος.

Έτσι είχε πει «Δεν υπάρχουν ασθένειες, μόνο επίπεδα υγείας». Ο Ιπποκράτης επίσης προέτρεπε «Η τροφή να είναι το μόνο σου φάρμακο» και δήλωνε ότι «Φύσις νόσων ιατρός».

Ο Δεκάλογος Της Σωστής Διατροφής Με Βάση Την Ορθομοριακή Ιατρική

  1. Να τρώτε πάντα ένα πολύ καλό πρωινό
  2. Μην τρώτε ποτέ μετά τις οχτώ το βράδυ ή εάν αυτό είναι δυνατόν μετά τις πέντε το απόγευμα
  3. Πίνετε καθημερινά άφθονο νερό
  4. Αυξήστε την χορτοφαγία, κυρίως βιολογικής γεωργίας
  5. Μην τρώτε ποτέ βιαστικά ή όταν έχετε άγχος
  6. Προτιμήστε μικρά και συχνά γεύματα, αντί για μεγάλα και αραιά
  7. Κάθε 15 ημέρες κάντε νηστεία πίνοντας μόνο νερό και τρώγοντας μόνο φρούτα ή σαλάτες
  8. Ασκηθείτε. Είναι καλύτερα να ασκείστε λίγο κάθε μέρα παρά να ασκείσαι πολύ 1 ή 2 φορές την εβδομάδα
  9. Εξασφαλίστε καθημερινά στον οργανισμό σας τα βασικά ζωτικά θρεπτικά στοιχεία
  10. Ελέγξτε ποιες τροφές μπορεί να σας προκαλούν τροφική δυσανεξία γιατί, χωρίς να το ξέρετε, ίσως επιβαρύνετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα

Αν γνωρίζετε κάτι σχετικά με την ορθομοριακή ιατρική και διατροφή, αφήστε ένα σχόλιο με τις σκέψεις σας, ώστε να τις δημοσιεύσουμε στο άρθρο μας. Ευχαριστούμε!

Σχολιάστε