Διατροφική Πυραμίδα Πληροφορίες Και Συμβουλές

Διατροφική Πυραμίδα ΠληροφορίεςΠρέπει να ξέρετε ότι το άρθρο Διατροφική Πυραμίδα Πληροφορίες Και Συμβουλές γράφτηκε με σκοπό να αποτελέσει έναν εύκολο οδηγό σχετικά με την επιλογή των τροφών που πρέπει να τρώμε, τη συχνότητα και τις ποσότητες.

Η διατροφική πυραμίδα παρουσιάζει μόνο βασικές τροφές, όπως το ψάρι, το κοτόπουλο, τα αυγά, οι ξηροί καρποί, το ψωμί, τα δημητριακά, τα λαχανικά, τα φρούτα, το γάλα κλπ.

Όλοι ξέρουμε ότι ποτέ δεν τρώμε ένα γεύμα με μια μόνο τροφή. Συνήθως κάνουμε συνδυασμούς. Για παράδειγμα, μπορεί να αναμίξουμε γάλα, με αυγά και ζάχαρη, ως βάση για να φτιάξουμε κάποιο γλυκό. Παρομοίως, με αλεύρι, τυρί και αλλαντικά, θα φτιάξουμε μια πίτσα. Παρόλο που η διατροφική πυραμίδα δεν απεικονίζει όλους τους πιθανούς συνδυασμούς, προτείνει τις ποσότητες που πρέπει να επιλέγουμε σε καθημερινή βάση, ώστε να φτιάξουμε εμείς το πρόγραμμα μας, ανάλογα με τις ανάγκες μας.

Η διατροφική πυραμίδα προτείνει να τρώμε ποικιλία τροφών και να ακολουθούμε μια δίαιτα με λιγότερα λίπη, αρκετές φυτικές ίνες, περιορισμένο αλάτι και αρκετό νερό. Δεν πρέπει βέβαια να ξεχνάμε τη σωματική δραστηριότητα, ή οποία είναι απαραίτητος παράγοντας για ένα υγιές σώμα.

Συμβουλές

Κάνοντας επιλογές από όλες τις διαθέσιμες τροφές, με τον τρόπο που προτείνει η διατροφική πυραμίδα, θα καταναλώνετε όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζονται για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού σας. Όταν σερβίρετε κάποιο γεύμα, η πρώτη κατηγορία τροφών πρέπει να έχει το μεγαλύτερο μέρος στο πιάτο σας, η μεσαία γύρο στο ένα τρίτο ή λιγότερο και η τρίτη όσο γίνεται λιγότερο.

Η διατροφική πυραμίδα δεν δείχνει τις ποσότητες που πρέπει να τρώμε. Δίνει μια ιδέα για το πώς θα κάνουμε μια σωστή επιλογή τροφών, ώστε να έχουμε μια ισορροπημένη διατροφή.

Μην ξεχνάτε ότι για να έχετε ένα υγιές σώμα και να μπορείτε να ελέγχετε άνετα το βάρος σας, εκτός της σωστή επιλογή τροφών που θα κάνετε με βάση τη διατροφική πυραμίδα, πρέπει να φροντίζετε να ασκείστε 2 με 3 φορές την εβδομάδα. Δεν χρειάζεται να κάνετε πρωταθλητισμό. Αρκεί να βρίσκεστε σε κίνηση!

Σχολιάστε