Αρχική Αδυνάτισμα Λίπος Στην Διατροφή: 15 Τρόποι + 1 Συμβουλή Για Να Το Μειώσεις

Λίπος Στην Διατροφή: 15 Τρόποι + 1 Συμβουλή Για Να Το Μειώσεις

864
0

Αν ψάχνεις για υγιεινές λύσεις στην διατροφή σου που θα σε βοηθήσουν όχι μόνο να χάσεις βάρος, αλλά και να βελτιώσεις την υγεία σου, συνέχισε να διαβάζεις!

Λιγότερο λίπος στη διατροφή μας

Δεν είναι δύσκολο να καταφέρεις να κάνεις μερικές αλλαγές. Αρκεί να ακολουθείς ένα βήμα κάθε φορά. Διάλεξε σήμερα τις συμβουλές που σου φαίνονται πιο εύκολες και με τον καιρό συνεχίζεις να κάνεις τροποποιήσεις στο διατροφικό σου πρόγραμμα.

Δεν είναι δύσκολο, εμπιστέψου μας!

  1. Αντί για πλήρη γαλακτοκομικά κατανάλωσε άπαχα.
  2. Αντί άλλων τυριών προτίμησε τυρί κότατζ, ρικότα ή κατίκι.
  3. Άλειψε το ψωμί με φυτική μαργαρίνη ή κρεμώδες τυρί αντί για ζωικό βούτυρο.
  4. Αφαίρεσε το δέρμα από τα πουλερικά και τα εμφανή εξωτερικά λίπη από τα κόκκινα κρέατα.
  5. Προτίμησε κιμά από άπαχο μοσχάρι, φιλέτο πουλερικών ή «κιμά» σόγιας.
  6. Απόφυγε τα επεξεργασμένα προϊόντα κρέατος, τις κονσέρβες με κρέας και τα παχιά αλλαντικά.
  7. Χρησιμοποίησε περισσότερα ασπράδια αβγών και λιγότερους κρόκους.
  8. Κατανάλωσε τις πατάτες βραστές ή ψητές σε αλουμινόχαρτο αντί για τηγανιτές ή ψητές στο φούρνο.
  9. Ελάττωσε την ποσότητα ελαιόλαδου στις σαλάτες λαχανικών προσθέτοντας περισσότερο λεμόνι ή ξύδι.
  10. Αντί για πλήρη μαγιονέζα χρησιμοποίησε αναπλήρωμα μαγιονέζας χαμηλό σε θερμίδες.
  11. Κατανάλωσε λιγότερο λιπαρές σάλτσες όπως σόγιας, μουστάρδας ή σάλτσες με άπαχο γιαούρτι.
  12. Αντικατάστησε τη σαντιγί με στραγγιστό γιαούρτι και την κρέμα γάλακτος με υποκατάστατό της ή γάλα εβαπορέ.
  13. Αντί άλλων γλυκών προτίμησε τα γλυκά κουταλιού (δεν περιέχουν καθόλου λίπος) ή επιδόρπιο γιαουρτιού.
  14. Αντί για πατατάκια, γαριδάκια ή νάτσος, φτιάξε και απόλαυσε σπιτικό ποπκόρν.
  15. Μείωσε τις αγορές έτοιμων σνακ και φαγητών.

Συμβουλή: Μελέτησε προσεκτικά τις διατροφικές πληροφορίες στις ετικέτες των τυποποιημένων τροφίμων. Μια στερεή ή ημιστερεή τροφή θεωρείται χαμηλών λιπαρών όταν περιέχει λιγότερα από 3g λιπαρών ανά 100g, ενώ μια υγρή λιγότερα από 1,5g λιπαρών ανά 100ml.

Οι συμβουλές δημοσιεύθηκαν αρχικά στο lykavitos.gr. Θεωρήσαμε ότι άξιζε τον κόπο να τις μοιραστούμε με τους αναγνώστες μας, καθώς και να προσθέσουμε χρήσιμα links για όσους θέλουν αν μάθουν περισσότερα.