Αρχική Δίαιτα Πρωτεϊνική Δίαιτα: Πλεονεκτήματα Και Μειονεκτήματα

Πρωτεϊνική Δίαιτα: Πλεονεκτήματα Και Μειονεκτήματα

1451
0

Αν σας ρωτούσαμε τι επιλέγετε να κόψετε, το ψωμί ή το κρέας και επιλέγατε το πρώτο, τότε η πρωτεϊνική δίαιτα μάλλον είναι η λύση που ψάχνατε μέχρι σήμερα!

Κοπέλα τρώει κρέας

Σίγουρα χάνετε βάρος με μια δίαιτα υψηλή σε πρωτεΐνες, αλλά η κατανάλωση τέτοιας ποσότητας λιπαρών κρεάτων και γαλακτοκομικών μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα χοληστερόλης και την πιθανότητα καρδιακού επεισοδίου.

Η έλλειψη λαχανικών και σιτηρών οδηγεί σε απώλεια ινών και αρκετών θρεπτικών συστατικών.

Μια πιο τροποποιημένη δίαιτα , η οποία μειώνει τα λιπαρά, αλλά δεν απαγορεύει τόσο πολύ τους υδατάνθρακες μπορεί να έχει πιο ασφαλή αποτελέσματα.

Διαβάστε επίσης:  Πρωτεϊνικές δίαιτες. Γιατί τις απαξιώνουν οι ειδικοί;

Τι να προσέξετε πριν κάνετε την αρχή

Να είστε επιλεκτικοί. Η καλύτερή πρωτεϊνική δίαιτα πρέπει να είναι χαμηλή σε λίπη και να περιλαμβάνει και μερικούς υδατάνθρακες.

Να αποφύγετε ακραίες καταστάσεις, που περιλαμβάνουν υπερβολικές ποσότητες λιπαρών κρεάτων και καθόλου λαχανικά και σιτηρά.

Συμβουλευτείτε τον γιατρό σας ή τον διαιτολόγο σας για να σας βοηθήσει να διαλέξετε τη σωστή διατροφή.

Για έναν πλήρη οδηγό σχετικά με την πρωτεϊνική δίαιτα, διαβάστε το άρθρο της κυρίας Ταμπάκη κάνοντας κλικ εδώ.