Πώς Θα Ξεπεράσετε Τη Στασιμότητα Στο Αδυνάτισμα;

Πώς Θα Ξεπεράσετε Τη Στασιμότητα Στο Αδυνάτισμα;

Πώς Θα Ξεπεράσετε Τη Στασιμότητα Στο Αδυνάτισμα;atismaΑδυνάτισμα! Είναι ένα θέμα για το οποίο ποτέ δε μας λείπουν οι πληροφορίες. Θυμάμαι όταν ήμουν 40 κιλά βαρύτερος, και έκανα μια αναζήτηση στο Google για μια ερώτηση του τύπου «Πώς να χάσετε βάρος».

Δεν μπορώ να θυμηθώ πόσα αποτελέσματα προέκυψαν, αλλά ήταν πολλά. Νομίζω ότι διάλεξα κάποιο στην τύχη, αλλά ήταν σίγουρα λάθος επιλογή.

Δεν θέλω να κακολογήσω τη μέθοδο που επέλεξα, αλλά απογοητεύτηκα όταν έφτασα σε αδιέξοδο και δεν μπορούσαν να με βοηθήσουν. Διάβασα αρκετά και έκανα αρκετή έρευνα για να ανακαλύψω πως να ξεπεράσω το όριο.

Αυτά είναι μερικά μυστικά που έμαθα κατά τη διάρκεια της προσπάθειάς μου για απώλεια 40 κιλών.

Καταναλώστε όσο το δυνατόν περισσότερο μη κατεργασμένο φαγητό

Υπάρχει λόγος που στις ημέρες μας υπάρχουν πολλοί περισσότεροι υπέρβαροι από ότι στο παρελθόν, και ο λόγος αυτός είναι το κατεργασμένο φαγητό. Όταν τρώμε κάτι κατεψυγμένο, υπάρχουν πολλά πρόσθετα μέσα του.

Ο οργανισμός μας δεν γνωρίζει πως να τα διασπάσει. Γνωρίζει πως να διασπάσει τα μη κατεργασμένα τρόφιμα.

Ένας καλός κανόνας είναι πως εάν φύτρωσε στο έδαφος, ή βγήκε σε ένα δέντρο, μπορούμε να το φάμε. Εάν κάποτε έτρεχε, κολυμπούσε ή πετούσε, μπορούμε να το φάμε. (Λάβετε υπόψη σας την προετοιμασία σε αυτό… το ψητό στήθος κοτόπουλου δεν είναι κατεργασμένο, οι κοτομπουκιές είναι).

Αυτά είναι μερικά από τα τρόφιμα που μπορείτε να καταναλώσετε: πουλερικά, κρέας, ψάρια, αυγά, λαχανικά, φρούτα, δημητριακά, καστανό ρύζι, κινόα, πλιγούρι.

Δοκιμάστε τη μετάβαση σε μη κατεργασμένα τρόφιμα εάν το βάρος σας μένει στάσιμο. Δεν μπορείτε να πετύχετε 100% ακατέργαστο; Δοκιμάστε 80% ακατέργαστα τρόφιμα.

Γυμναστείτε περισσότερο

Αυξήστε την ένταση της γυμναστικής σας. Κάνετε διάδρομο με 0% κλίση; Αυξήστε την κλίση στο 5%, και θα δημιουργήσετε μία πρόκληση για το σώμα σας και θα κάψετε λίπος. Δοκιμάστε ελαφρό τρέξιμο μερικές φορές εάν έχετε τη δυνατότητα.

Δοκιμάστε μία νέα άσκηση

Τα σώματά μας προσαρμόζονται γρήγορα στην άσκηση, εάν αυτή είναι επαναλαμβανόμενη. Εάν περπατάτε, δοκιμάστε μία τάξη Zumba. Μανιώδης φαν του τρεξίματος; δοκιμάστε λίγη Yoga. Το να χρησιμοποιείτε το σώμα σας με διάφορες ασκήσεις απομακρύνει το λίπος.

Κάντε βάρη

Εάν δεν κάνετε ασκήσεις με βάρη, θα πρέπει να τις ξεκινήσετε. Εάν κάνετε, αλλά με τα ελαφρύτερα βάρη, δοκιμάστε λίγο βαρύτερα. Επιλέξτε το σωστό βάρος, χρησιμοποιώντας κάποιο το οποίο φαίνεται δύσκολο, αλλά όχι ακατόρθωτο μετά από 8 επαναλήψεις.

Οι ασκήσεις με βάρη στο πρόγραμμά σας, βοηθούν στην αύξηση του μεταβολισμού. Στοχεύστε σε 3 ημέρες ασκήσεων την εβδομάδα ώστε να δείτε αποτελέσματα.

Βρείτε άλλους τρόπους αντιμετώπισης του στρες, εκτός από το φαγητό

Κάντε ασκήσεις, μιλήστε με ένα φίλο, περιηγηθείτε στο ίντερνετ, διαβάστε, πηγαίνετε για ψώνια, παίξτε με τα παιδιά ή τα κατοικίδια σας. Μην έχετε άγχος σχετικά με το αδυνάτισμα.

Θυμηθείτε, τα αδιέξοδα είναι ενοχλητικά, αλλά δεν είναι λόγος να τα παρατήσετε. Δοκιμάστε μερικές από τις παραπάνω προτάσεις, και θα πετύχετε το στόχο σας. Πιστέψτε στον εαυτό σας, και θα φτάσετε εκεί που επιθυμείτε.

Να περνάτε καλά και να προσέχετε τον εαυτό σας. Γιώργος

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ