7 Μυστικά Των Ειδικών Για Να ΧάσετεΤα Κιλά Του Καλοκαιριού

7 Μυστικά Των Ειδικών Για Να ΧάσετεΤα Κιλά Του Καλοκαιριού

951
0

Αν πήρατε μερικά κιλά μέσα στον Αύγουστο, όπως όλοι μας, σας έχουμε 7 μυστικά των ειδικών που θα σας βοηθήσουν να τα ξεφορτωθείτε γρήγορα.Διώξτε τα κιλά του καλοκαιριού.Με βάση το άρθρο του news.gr, οι γιατροί που ερωτήθηκαν, έδωσαν τις ακόλουθες συμβουλές, για να χάσετε τα κιλά του καλοκαιριού:

1. Η διατροφή είναι σημαντική. Η υγιεινή διατροφή και διατήρηση ενός υγιούς βάρους είναι δύο από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να αποτρέψει κανείς τις πιο κοινές χρόνιες ασθένειες, συμπεριλαμβανομένων των καρδιακών παθήσεων, του διαβήτη τύπου 2, καθώς και ορισμένες μορφές καρκίνου.

2. Οι θερμίδες δεν είναι το μόνο πράγμα που έχει σημασία. Για λόγους αποτελεσματικότητας, πολλοί γιατροί αντιμετωπίζουν τη διατροφή και τον έλεγχο του βάρους, χρησιμοποιώντας τον απλό συσχετισμό «θερμίδες που λαμβάνω, θερμίδες που καταναλώνω». Το ενεργειακό ισοζύγιο είναι πράγματι απαραίτητο, αλλά η ποιότητα των θερμίδων είναι εξίσου σημαντική με την ποσότητα.

3. Δεν υπάρχει «καλύτερη» δίαιτα. Μια συγκεκριμένη δίαιτα επειδή έχει καλές επιδόσεις σε ερευνητικές μελέτες ή λειτούργησε καλά για άλλους ασθενείς. Ωστόσο, η έρευνες δείχνουν ότι κατά τη διάρκεια της διατροφής θα πρέπει να υπάρχει ποικιλία τροφών, διότι ο αποκλεισμός κάποιων μακροπρόθεσμα θα οδηγήσει σε αποτυχία της.

4. Θα πρέπει να ορίσετε κάποιους στόχους διατροφής. Η καλύτερη λύση είναι να θέσετε μαζί με το γιατρό σας συγκεκριμένους στόχους για την υγεία σας. Μπορείτε να ξεκινήσετε εντάσσοντας στη διατροφή τις σαλάτες και τους ξηρούς καρπούς και στη συνέχεια να εντάξετε περισσότερες υγιεινές συνήθειες, ώστε να έχετε μία ομαλή αλλαγή στον τρόπο της ζωής σας.

5. Τρώτε καλύτερα ώστε να βελτιώσετε την ψυχική και συναισθηματική υγεία σας. Οι γιατροί τείνουν να επικεντρώνονται στα φυσιολογικά οφέλη της υγιεινής διατροφής, όπως τη μείωση της αρτηριακής πίεσης ή του σακχάρου στο αίμα, αλλά οι ψυχολογικές ανταμοιβές μπορεί να είναι εξίσου ισχυρές.

6. Μη σπαταλάτε τα χρήματά σας σε πολυβιταμίνες. Εάν είστε ένα γενικά υγιές άτομο που τρώει μια σχετικά ποικιλία τροφών μία πολυβιταμίνη δεν θα σας προσφέρει κανένα όφελος παραπάνω.

7. Να πίνετε αρκετό νερό. Η καλή ενυδάτωση του οργανισμού είναι βασική για την καλή υγεία. Χρόνια μειωμένη κατανάλωση νερού μπορεί να προκαλέσει κόπωση, πονοκεφάλους, και δυσκοιλιότητα, αλλά και πιο σοβαρά προβλήματα υγείας όπως πέτρες στα νεφρά.

Δεν είναι τόσο δύσκολο να καταφέρετε να κρατήσετε μια ισορροπημένη διατροφή. Τα πράγματα είναι απλά. Συνήθως αυτό που φταίει είναι η δική μας αναποφασιστικότητα ή η άρνηση μας να κάνουμε ένα μικρό βήμα κάθε μέρα ώστε να βελτιώσουμε την υγεία μας και γιατί όχι… Την σιλουέτα μας!

 

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ