Αρχική Δίαιτα 7 Τρόποι Να Αποκτήσετε Επίπεδη Κοιλιά

7 Τρόποι Να Αποκτήσετε Επίπεδη Κοιλιά

1110
0

Τελικά τι συμβαίνει με το λίπος στην κοιλιά; Υπάρχει τρόπος να χάσουμε λίπος από συγκεκριμένο σημείο του σώματος μας; Μήπως αυτό είναι ένα αιώνια αναπάντητο ερώτημα τελικά;

Μπορεί να υπάρξει μια δίαιτα για επίπεδη κοιλιά;

Με βάση ένα τεράστιο άρθρο που διαβάσαμε στο ArxizoDiaita.gr, υπάρχουν 7 συγκεκριμένα βήματα, που αν τα ακολουθήσετε, θα μπορέσετε να στοχεύσετε όσο αυτό είναι δυνατό, το κάψιμο λίπους στην κοιλιά σας.

Να θυμόσαστε ότι δεν υπάρχει ιδανική δίαιτα για κοιλιά και ότι κάθε προσπάθεια που θα κάνετε για να χάσετε βάρος, θα διώχνει το λίπος από τα σημεία που ορίζουν τα γονίδια σας.

Παρόλα αυτά, αν ακολουθήσετε τα βήματα που προτείνει το άρθρο, θα μπορέσετε να χάσετε περισσότερο λίπος γύρω από την περιφέρεια σας.

Ας δούμε λοιπόν τι προτείνει ο Γιώργος Καρτάλιας στο άρθρο του:

1. Προτιμήστε Αληθινές Τροφές

Όταν τρώμε αληθινά τρόφιμα, τα οποία περιέχουν πολλά θρεπτικά συστατικά, είμαστε πιο ικανοποιημένοι, τρώμε λιγότερο και έχουμε βάλει τη βάση για μια επιτυχημένη δίαιτα για κοιλιά.

Παράλληλα με πολλά πράσινα λαχανικά, να συμπεριλαμβάνετε πρωτεΐνη σε κάθε γεύμα, καθώς μελέτες δείχνουν ότι σας κρατάει πλήρεις για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και έτσι χάνετε περισσότερο βάρος.

2. Μην Αγχώνεστε

Χρονίως αυξημένα επίπεδα της ορμόνης του στρες, της κορτιζόλης, προκαλούν αύξηση του σακχάρου στο αίμα και της χοληστερόλης, της κατάθλιψης, της άνοιας, και προωθούν τη συσσώρευση του λίπους στην κοιλιά, που τόσο συχνά συναντάμε σε ασθενείς με αντίσταση στην ινσουλίνη ή διαβήτη.

Αυξάνεται η επιθυμία σας για ζάχαρη και υδατάνθρακες και αναζητάτε το φαγητό ως παρηγοριά.

3. Διώξτε Τις Αδυναμίες

Συχνά λαχταράμε τα τρόφιμα στα οποία είμαστε αλλεργικοί. Το να σταματήσουμε να τα καταναλώνουμε δεν είναι εύκολο , αλλά μετά από δύο με τρεις ημέρες χωρίς αυτά, θα έχετε ανανεωμένη ενέργεια, ανακούφιση από την λαχτάρα για αυτά, αλλά και από τα συμπτώματα τους και θα αρχίσετε να χάνετε το λίπος της κοιλιάς.

4. Μην Χάνετε Τον Ύπνο Σας

Η στέρηση ύπνου επιδρά την επιθυμία για ζάχαρη και υδατάνθρακες επηρεάζοντας τις ορμόνες της όρεξης σας.

Μια μελέτη διαπίστωσε πως ο άστατος ύπνος έστω και κατά το ήμισυ του συνολικού ύπνου μιας νύχτας μπορεί να συμβάλει στην αντίσταση στην ινσουλίνη. Ο κακός ύπνος επίσης επηρεάζει αρνητικά τις ορμόνες που ρυθμίζουν το λίπος, όπως η λεπτίνη και η γκρελίνη.

5. Προσπαθήστε Να Παίρνετε Περισσότερα Θρεπτικά Συστατικά

  • Πάρτε μια υψηλής ποιότητας πολυβιταμίνη που περιέχει θρεπτικές ουσίες που εξισορροπούν τα επίπεδα σακχάρων στο αίμα.
  • Βελτιστοποιήστε τα ωμέγα-3 λιπαρά. Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα είναι σημαντικά για τον έλεγχο της λειτουργίας της ινσουλίνης.
  • Βελτιστοποιήστε τα επίπεδα της βιταμίνης D. Χαμηλά επίπεδα αυτής της κρίσιμης βιταμίνης παρεμποδίζουν τον έλεγχο της όρεξης.
  • Εξετάστε τη λήψη φυσικών συμπληρωμάτων για να ελέγξετε την λαχτάρα για φαγητό.

6. Προσέξτε Λίγο Τα Ποτά Που Πίνετε

Σκεφτείτε το εξής: Αν πίνετε δύο ποτήρια κρασί την ημέρα, θα καταναλώσετε περίπου 72.000 επιπλέον θερμίδες το χρόνο, κάτι που θα μπορούσε να σημαίνει επιπλέον 10 κιλά το χρόνο. Και αυτές οι υγρές θερμίδες πάνε κατευθείαν στην κοιλιά σας.

Κοπέλα που γυμνάζεται

7. Μην Παραλείπετε Την Άσκηση

Περπατήστε τουλάχιστον 30 λεπτά κάθε μέρα. Για κάποιους, 30-60 λεπτά έντονης αερόβιας άσκησης τέσσερις έως έξι φορές την εβδομάδα μπορεί να είναι απαραίτητη. Μελέτες δείχνουν πως η κυκλική προπόνηση με αντιστάσεις και οι ασκήσεις εναλλασσόμενης έντασης μπορούν να βελτιώσουν την απώλεια λίπους.

Ξεκινήστε να ασκήστε αν θέλετε να χάσετε το λίπος από την κοιλιά. Κάντε κάποια μορφή αερόβιας άσκησης, όπως γρήγορο περπάτημα, τρέξιμο, ποδηλασία ή μαθήματα αερόβιας άσκηση για τουλάχιστον 30 λεπτά την ημέρα.

Το αρχικό άρθρο στο ArxizoDiaita.gr έχει πραγματικά πάρα πολλές πληροφορίες αποκλείεται να μην βρείτε τις απαντήσεις που ψάχνετε. 

Κάντε κλικ εδώ για να διαβάσετε το πλήρες άρθρο!