Καύσωνας – 7 Δροσιστικές Διατροφικές Συμβουλές

Καύσωνας – 7 Δροσιστικές Διατροφικές Συμβουλές

771
0

Αύγουστε καλέ μου μήνα… Μήπως να μην ήσουν καθόλου μέσα στον χρόνο; Αν σας ταλαιπωρεί η ζέστη, πρέπει να διαβάσετε αυτές τις σύντομες συμβουλές διατροφής.

Καύσωνας και σωστή διατροφή.

Κατά την κατανάλωση ενός γεύματος, παράγεται θερμότητα λόγω της διαδικασίας της πέψης. Επομένως όσο πιο βαρύ και δύσπεπτο είναι ένα γεύμα, τόσο περισσότερο αυξάνεται η θερμοκρασία του σώματος μας και αυτό μας κάνει να ζεσταινόμαστε.

Το City.Sigmalive.com, δίνει 7 σύντομες συμβουλές για να μπορέσετε να περάσετε λίγο πιο ανώδυνα τις καυτές ημέρες του Αυγούστου:

  1. Πίνετε 8-10 ποτήρια νερό καθημερινά.
  2. Φρούτα και λαχανικά. Ο χρυσός κανόνας των 5 φρούτων και λαχανικών την ημέρα που θα πρέπει να ισχύει ολο το χρόνο, έχει ακόμα μεγαλύτερη σημασία την καλοκαιρινή περίοδο. Εκτός από νερό και βιταμίνες, προσφέρουν ένα πολύ σημαντικό ηλεκτρολύτη, το κάλιο, που λόγω της αυξημένης εφίδρωσης χάνεται από το σώμα μας.
  3. Ναι στο αλάτι, αλλά με μέτρο! Μην φοβηθείτε να αλατίζετε ελαφριά τα γεύματα σας γιατί βοηθά στην μικρότερη απώλεια υγρών.
  4. Μην το παρακάνετε με τα ποτά. Τα αλκοολούχα ποτά αν και νιώθουμε ότι μας δροσίζουν, ουσιαστικά αφυδατώνουν το σώμα λόγω της αυξημένης διούρησης που προκαλούν.
  5. Δροσερά όχι παγωμένα ποτά, καθώς απορροφώνται πιο γρήγορα από τον πεπτικό σωλήνα και άρα ενυδατώνουν καλύτερα τον οργανισμό.
  6. Μην τρώτε μεγάλα γεύματα με παχιές σάλτσες ή φαγητά τύπου fast food γιατί αυξάνεις χωρίς λόγο τις ήδη αυξημένες απαιτήσεις σε υγρά.
  7. Προτιμήστε τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες. Εκτός από φρούτα και λαχανικά, τέτοιες τροφές είναι τα δημητριακά πρωινού, το πλιγούρι, το κινόα, τα ζυμαρικά ολικής άλεσης, τα οποία σε συνδυασμό με κάποιο πουλερικό ή ψάρι είναι ιδανικές επιλογές (πχ. γεμιστά με κινόα ή πλιγούρι, μακαρονοσαλάτα με λαχανικά & τόνο).

Το μπουκαλάκι με το νερό πάντα δίπλα σας λοιπόν και να προσέχετε στη θάλασσα!

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ