4 Συνδυασμοί Τροφών Που Καίνε Λίπος Εύκολα Και Γρήγορα

4 Συνδυασμοί Τροφών Που Καίνε Λίπος Εύκολα Και Γρήγορα

3037
2

Υπάρχουν τροφές που βοηθούν στο αδυνάτισμα. Αν συνδυαστούν μεταξύ τους όμως, μπορούν να γίνουν υπερ-όπλα και να κάψουν το λίπος σας γρήγορα και εύκολα.

Το μυστικό βρίσκεται στην διαφορετική δράση που έχει κάθε φαγητό στο αδυνάτισμα. Αν τοποθετήσετε στο ίδιο πιάτο δυο τροφές που η μια συμπληρώνει την δύναμη της άλλης, τα αποτελέσματα σας θα είναι θεαματικά.

Συνδυασμοί Τροφών Που Καίνε Λίπος

(Εικόνες: listabuzz.com, builtlean.com, yelp.com, clickatlife.gr, newsrebel.gr)

Διαβάσαμε σε άρθρο της Τζουλιάνας Καρνέση στο jenny.gr, μερικούς συνδυασμούς τροφών που θα απογειώσουν την δίαιτα σας. Η τέταρτη επιλογή ειδικά, είναι αυτή που μας έκανε εντύπωση από την αρχή!

Άπαχη πρωτεΐνη με χόρτα

Κρέας με χόρταΤα λαχανικά είναι μια εξαιρετική πηγή φυτικών ινών, που εξισορροπούν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, αλλά επίσης βοηθούν τη λειτουργία του πεπτικού συστήματος και παρέχουν πολλές βιταμίνες και μέταλλα.

Η άπαχη πρωτεΐνη ενεργοποιεί τον μεταβολισμό σας, βοηθάει στην οικοδόμηση της μυϊκής  μάζας, στην καύση του λίπους και σας κρατάει χορτάτους.

Μαγειρέψτε λοιπόν ένα άπαχο κρέας (κοτόπουλο χωρίς πέτσα, χοιρινό χωρίς λίπος, μοσχάρι) μαζί με φρέσκα άγρια χόρτα και να είστε σίγουροι ότι δεν χρειάζεται να ψάχνετε για την ιδανική δίαιτα.

Τόνος με τζίντζερ

Τόνος με τζίντζερΤο τζίνζτερ επιταχύνει την γαστρική κένωση, άρα βοηθά να φύγει η φουσκωμένη κοιλιά και επίσης εφοδιάζει τον οργανισμό με ένζυμα που καταπολεμούν τη φλεγμονή.

Από την άλλη μεριά ο τόνος είναι πλούσιος σε ω-3 λιπαρά οξέα, τα οποία συμβάλουν στην απώλεια βάρους.

Την επόμενη φορά λοιπόν που θα μαγειρέψετε τόνο, μην ξεχάσετε να βάλετε και λίγο τζίντζερ.

Καλά λιπαρά με άπαχη πρωτεΐνη

Καλά λιπαρά και άπαχη πρωτείνηΔεν είναι όλα τα λιπαρά βλαβερά για την υγεία μας, αντιθέτως τα μονοακόρεστα και πολυακόρεστα λιπαρά οξέα μας βοηθάνε στην απώλεια κιλών.

Ο καλύτερος τρόπος για να το πετύχετε είναι να συνδυάσετε τα καλά λιπαρά με άπαχες πρωτεΐνες.

Ένα παράδειγμα είναι γιαούρτι 2% με μια χούφτα ανάλατους ξηρούς καρπούς και θα έχετε το ιδανικό σνακ που θα δώσει μια ώθηση στον μεταβολισμό σας.

Καφές με κανέλα

Καφές με κανέλαΤην επόμενη φορά που θα παραγγείλετε καφέ, ρίξετε και μπόλικη κανέλα. Αυτό το μπαχαρικό δεν έχει θερμίδες, δίνει μια ωραία γεύση και το κυριότερο είναι ότι περιέχει αντιοξειδωτικά που βοηθούν στην μείωση του συσσωρευμένου κοιλιακού λίπους.

Σε συνδυασμό με τον καφέ που καταστέλλει την όρεξη, δημιουργούν το καλύτερο όπλο για την απώλεια κιλών.

Μια πολύ καλή επιλογή φυσικά για να αυξήσετε τον μεταβολισμό σας, είναι ο πράσινος καφές (green coffee) ή ακόμα και το πράσινο τσάι. Δοκιμάστε το με κανέλα.

2 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γεια σου φίλε μου,

    Πολύ καλό το άρθρο σου, άλλα έχω μια απορία! Στο σημείο που λες «ΑΠΑΧΗ ΠΡΩΤΕΙΝΗ» εννοείς τις πρωτεΐνες που προέρχονται από τροφές χαμηλών θερμίδων;

    Διότι σαν όρος και σαν σύσταση τροφής δεν υπάρχει «ΑΠΑΧΗ ΠΡΩΤΕΙΝΗ». Όλα τα συστατικά των τροφίμων αντιστοιχούν σε θερμίδες, αν περάσεις τις θερμίδες που έκαψες κατά τη διάρκεια μιας ημέρα, πολύ απλά θα παχύνεις!!!

    • Γεια σου Βασίλη. Λέγοντας «άπαχη πρωτεΐνη» εννοούμε τα κρέατα που δεν έχουν λίπος. Δεν στέκει σαν όρος, γιατί η πρωτεΐνη είναι πρωτεΐνη… και το λίπος, είναι λίπος. Έχει καθιερωθεί έτσι να λέμε τα άπαχα κρέατα γενικότερα.

      Αν τρέφεσαι με 2.000 θερμίδες την ημέρα από ζάχαρη και κάποιος άλλος με τις ίδιες, αλλά με επιλεγμένα κρέατα και σαλάτες, μετά από λίγο καιρό θα έχετε τα ίδια αποτελέσματα;

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ