Αρχική Άσκηση Θανατηφόροι Κοιλιακοί Με Λίγα Μόνο Δευτερόλεπτα Την Ημέρα!

Θανατηφόροι Κοιλιακοί Με Λίγα Μόνο Δευτερόλεπτα Την Ημέρα! [+βίντεο]

1831
0

Η σανίδα (plank) είναι μια πολύ παρεξηγημένη, αγνοημένη και υποτιμημένη άσκηση. Δεν χρειάζεται εξοπλισμό, δεν είναι ανάγκη καν να πάει κανείς γυμναστήριο για να την εκτελέσει.σανίδα (plank) κοπέλα

Αυτός, πιθανόν, να είναι και ο λόγος που αγνοείται από πάρα πολλούς. Αλλά μέχρι κανείς να την δοκιμάσει, δεν μπορεί να πειστεί ότι πρόκειται για μία εξαιρετική άσκηση για κοιλιακούς.

Η σανίδα βελτιώνει την ευελιξία σε πολλά μέρη του σώματος όπως τους ώμους, τον αυχένα και τους μηριαίους δικέφαλους, και βελτιώνει την γενική στάση του σώματος.

Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στην εκτέλεση της:

1. Ξαπλώστε και στηρίξτε το σώμα σας στους πήχεις σε γωνία 90 μοιρών.
2. Οι αγκώνες κολλητά με το σώμα, στο ύψος των ώμων.
3. Σηκώστε τον κορμό και στηριχτείτε στις άκρες των δακτύλων των ποδιών σας.
4. Ο κορμός θα πρέπει να σχηματίζει ευθεία από τους ώμους μέχρι τους αστραγάλους.
5. Οι γλουτοί ποτέ δεν θα πρέπει να είναι ψηλά και ο κορμός να βουλιάξει.
6. Κρατήστε την στάση για όσα δευτερόλεπτα μπορείτε, αναπνέοντας κανονικά.
7. Αν αρχίζουν οι ώμοι να τρέμουν ή ο κορμός να βυθίζεται προς τα κάτω, κάντε διάλειμμα και επαναλάβατε.

Δείτε το βίντεο για να μπορέσετε να την εκτελέσετε σωστά.

Με βάση το ekriti.gr, σκοπός είναι να ξεκινήσετε με λίγα δευτερόλεπτα (10 με 20) την πρώτη ημέρα, και σταδιακά να ανεβάζετε τον χρόνο που μπορείτε να κρατηθείτε σε αυτή τη στάση.

Δεν χρειάζεται να κάνετε υπερβολές. Έχει μεγάλη σημασία να εκτελείτε σωστά την άσκηση και τα υπόλοιπα θα γίνουν μόνα τους. Ακόμα και με λίγα δευτερόλεπτα, τα αποτελέσματα δεν θα αργήσουν να φανούν!