5 Σημεία-Κλειδιά Που Καθορίζουν Το Αποτέλεσμα Μιας Δίαιτας

5 Σημεία-Κλειδιά Που Καθορίζουν Το Αποτέλεσμα Μιας Δίαιτας

1474
0

Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που μπορούν να σαμποτάρουν ή να απογειώσουν την δίαιτα σας. Αυτά τα πέντε σημεία, παίζουν καθοριστικό ρόλο και καλό θα ήταν να δώσετε ιδιαίτερη σημασία!

5 Κλειδιά Που Καθορίζουν Το Αποτέλεσμα Μιας Δίαιτας

Ο αποκλεισμός τροφών

Το ανθρώπινο σώμα έχει ανάγκη από μία ποικιλία θρεπτικών συστατικών, αλλά και γεύσεων, ώστε να μην υπάρχει έλλειψη βιταμινών, ούτε μονοτονία στη γεύση!

Θα μπορούσαμε να πούμε πως δεν υπάρχουν «απαγορευμένα» τρόφιμα σε μια δίαιτα, παρά μόνο «λάθος» ποσότητες. Και αυτό, γιατί η ποσότητα κατανάλωσης ενός τροφίμου είναι ο κύριος παράγοντας που θα προσδιορίσει τη συνολική πρόσληψη θερμίδων.

Προσπαθήστε να ακολουθείτε μια ισορροπημένη διατροφή, με μειωμένες ποσότητες και σίγουρα θα καταφέρετε να χάσετε βάρος, χωρίς να κάνετε περίπλοκη την διαδικασία.

Το άγχος

Tο άγχος να επιτευχθεί γρήγορα και άμεσα η απώλεια των περιττών κιλών οδηγεί σε ακραίες διατροφικές επιλογές ή σε παράλειψη γευμάτων. Το έντονο στρες προκαλεί στον οργανισμό αυξημένη έκκριση κορτιζόλης, η οποία δημιουργεί κατακρατήσεις υγρών, αλλά και αυξημένη όρεξη για γλυκά!

Όταν αγχωνόμαστε και μόνο με την ιδέα του αδυνατίσματος τα κιλά ανεβαίνουν ακόμα περισσότερο, οι ενοχές μας αυξάνονται, χάνουμε τον ύπνο και την θετική σκέψη και φυσικά η ζυγαριά μας υπενθυμίζει ότι κάποια στιγμή πρέπει να πάρουμε στα σοβαρά την προσπάθεια απώλειας βάρους.

Μην θέλετε να χάσετε πολλά κιλά μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα. Πάρτε τον χρόνο σας και απολαύστε την διαδρομή. Έχετε μεγάλη πορεία να κάνετε και καλό θα ήταν να την ευχαριστηθείτε.

Ο καναπές και η τηλεόραση

Η έλλειψη τακτικής άσκησης είναι εμπόδιο στην απόκτηση, αλλά και διατήρηση του ιδανικού σωματικού βάρους.

Περπατήστε, χορέψτε, κολυμπήστε, παίξτε τένις ή μπάσκετ, δοκιμάστε γιόγκα ή πιλάτες και απλώς υιοθετήστε έναν τρόπο άσκησης που να είναι ευχάριστος και να έχει διάρκεια.

Γυμναστείτε τουλάχιστον 4-5 φορές/εβδομάδα από 30-60 λεπτά ανάλογα με το επίπεδο φυσικής κατάστασης που έχετε.

Ο καναπές και η τηλεόραση

(Εικόνες: pritikin.com, prevention.com)

Η αδράνεια ενθαρρύνει το σώμα να δημιουργήσει νέες αποθήκες λίπους στα λιποκύτταρα. Oι πρόδρομοι των λιποκυττάρων, μετατρέπονται πιο γρήγορα σε λιποκύτταρα και να παράγουν ακόμα περισσότερο λίπος όταν καθόμαστε ή είμαστε ξαπλωμένοι, ενώ είμαστε ξύπνιοι για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Η ζυγαριά

Μην ζυγίζεστε κάθε μέρα σε καμία περίπτωση, καθώς αυτό προκαλεί στρες και φυσικά δεν βοηθάει στον σωστό έλεγχο του βάρους.

Μέρα με την ημέρα υπάρχουν διάφορες σωματικές μεταβολές (κατακράτηση υγρών, δυσκοιλιότητα, έμμηνος ρύση κ.λπ.), οι οποίες δείχνουν πολλές φορές περίεργες αυξομειώσεις στο βάρος, χωρίς να είναι ενδεικτικές.

Οι ειδικοί συνιστούν να ζυγίζεστε μία φορά την εβδομάδα ή και λιγότερο. Το σωματικό βάρος σας κυμαίνεται από μέρα σε μέρα, και μάλιστα μπορεί να παρουσιάζει αλλαγές στις τιμές. Δεν υπάρχει νόημα να παρακολουθείτε τα σκαμπανεβάσματα γιατί σας προκαλούν άγχος.

Μην κάνετε το ζύγισμα αυτοσκοπό. Η ζυγαριά είναι ένα εργαλείο στα χέρια σας. Όχι ο τελικός κριτής του αποτελέσματος!

Η έλλειψη υγρών

Η παράλειψη κατανάλωσης νερού και η αφυδάτωση αποτελούν πολλές φορές εμπόδιο στην απώλεια των περιττών κιλών. Η επαρκής ενυδάτωση του οργανισμού είναι απαραίτητη για τις καύσεις του μεταβολισμού.

Μην ξεχνάτε λοιπόν το νερό και αν θέλετε, δοκιμάστε πράσινο τσάι, ροφήματα με βότανα, χαμομήλι, σόδα, σούπες, που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε την κατανάλωση υγρών.

Όσα ροφήματα περιέχουν ζάχαρη, δεν μπορούν να το υποκαταστήσουν και επειδή δρουν διουρητικά, αυξάνουν τις απαιτήσεις του οργανισμού σε νερό.

Έτσι αντί πχ. για αναψυκτικά καλύτερα να προτιμάμε σόδα ή μεταλλικό νερό ή χυμούς λαχανικών και αντί για καφέ ή παγωμένες μπύρες να επιλέγουμε τσάι ή χαμομήλι χωρίς ζάχαρη.

Επίσης περισσότερο νερό περιέχουν τα άπαχα γαλακτοκομικά από τα λιπαρά και οι μαγειρεμένες σε νερό ή ατμό τροφές από τις τηγανισμένες ή ψημένες στη σχάρα.

Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που καθορίζουν τα αποτελέσματα σας. Αυτοί είναι οι πιο σημαντικοί και καλό θα ήταν να δώσετε ιδιαίτερη σημασία σε όλα όσα μόλις διαβάσατε!

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ