Αρχική Διατροφή Σύκο – 10 Οφέλη Της Καλοκαιρινής Υπερτροφής

Σύκο – 10 Οφέλη Της Καλοκαιρινής Υπερτροφής

1484
0

Πόσες φορές προσπεράσετε τον πάγκο με τα σύκα στο σούπερ μάρκετ ή την λαϊκή αγορά; Αν φοβάστε ότι θα παχύνετε απολαμβάνοντας τα, πρέπει να διαβάσετε τους παρακάτω δέκα σύντομους λόγους για να αναθεωρήσετε τη στάση σας.

Καλοκαιρινό πιάτο με σύκα.

Σύμφωνα με πρόσφατο άρθρο στο iefimerida.gr, τα σύκα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυσικά σάκχαρα, ανόργανα άλατα και διαλυτές ίνες. Είναι πλούσια σε ορυκτά, συμπεριλαμβανομένου του καλίου, ασβεστίου, μαγνησίου, σιδήρου και χαλκού και είναι μια καλή πηγή αντιοξειδωτικών βιταμινών Α, Ε και Κ που συμβάλλουν στην υγεία και την ευεξία.

Τα 11 οφέλη του σύκου:

  1. Προστατεύει από τον καρκίνο
  2. Μειώνει την χοληστερόλη
  3. Προλαμβάνει την υψηλή πίεση και τις καρδιακές παθήσεις
  4. Μειώνει την κούραση και βελτιώνει τη μνήμη
  5. Έχει καθαρτική δράση και είναι χρήσιμο για τη δυσκοιλιότητα
  6. Είναι πλούσιο σε ασβέστιο, όποτε είναι η τέλεια εναλλακτική για εκείνους που δεν καταναλώνουν γαλακτοκομικά προϊόντα
  7. Πέρα από ασβέστιο έχει και κάλιο. Και τα δύο προλαμβάνουν την οστεοπόρωση και βοηθούν στην ανάπτυξη της οστικής πυκνότητας.
  8. Πλούσιο σε φυτικές ίνες, κάτι που το καθιστά αποτελεσματικό στην απώλεια βάρους
  9. Βοηθάει τον ύπνο και την απαλλαγή από διαταραχές αυτο
  10. Αν το πολτοποιήσετε και το απλώσετε στο δέρμα, είναι εξαιρετικό για την ακμή

Μήπως να το σκεφτείτε καλύτερα την επόμενη φορά που θα βρεθείτε μπροστά στον πάγκο με τα ζουμερά σύκα;

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here