Αρχική Δίαιτα 5 Βασικοί Παράγοντες Που Σε Εμποδίζουν Να Χάσεις Βάρος

5 Βασικοί Παράγοντες Που Σε Εμποδίζουν Να Χάσεις Βάρος

1409
0

Μερικές φορές ο λόγος που μας εμποδίζει να χάσουμε βάρος, μπορεί να είναι ιδιαίτερα εμφανής. Η λαχτάρα μας όμως να τα καταφέρουμε, μας εμποδίζει να τον δούμε.

Αν έχεις κάνει πολλές αποτυχημένες προσπάθειες να χάσεις βάρος, υπάρχει περίπτωση να σαμποτάρει την προσπάθεια σου ένας από τους 5 παράγοντες που θα σου δείξουμε. Συνέχισε να διαβάζεις!

Παράγοντες Που Σε Εμποδίζουν Να Χάσεις ΒάροςΑυτοί είναι οι πέντε παράγοντες που μπορεί να σε εμποδίζουν να έχεις αποτέλεσμα στην προσπάθεια σου να χάσεις κιλά σύμφωνα με το medicalland.gr:

1. Κάνεις Συνέχεια Δίαιτα

Εάν ο οργανισμός σου έχει κουραστεί τα τελευταία χρόνια από τις επαναλαμβανόμενες δίαιτες είναι λογικό αυτός να έχει «κλατάρει».

Το σώμα έχει προσαρμοστεί στην ενεργειακή στέρηση κι έτσι κάθε επόμενη δίαιτα καθίσταται πολύ πιο δύσκολη από την προηγούμενη, πιο αργή και με πιο αβέβαια αποτελέσματα.

2. Κάνεις Μια Κακή Δίαιτα

Εάν η δίαιτα που ακολουθείς είναι ιδιαίτερα περιοριστική, τότε η έλλειψη ισορροπίας και διατροφικής ποικιλίας ενδέχεται να οδηγήσει σε θρεπτικές ανεπάρκειες, οι οποίες αποδιοργανώνουν τον μεταβολισμό.

Επίσης, εάν η δίαιτα είναι υπερβολικά χαμηλή σε θερμίδες, ο οργανισμός αντιδρά στο δραστικό ενεργειακό περιορισμό κάνοντας οικονομία καύσεων και παραμένοντας στο ίδιο βάρος.

3. Προσπαθείς Να Χάσεις Δυο Τρία Κιλά

Τα άτομα που θέλουν να χάσουν λίγα κιλά, μπορεί να δυσκολεύονται περισσότερο από όσα πρέπει να χάσουν πάνω από 10 κιλά.

Εάν είσαι ήδη αδύνατη, αλλά παρόλα αυτά θέλεις να αδυνατίσεις κι άλλο, μην κάνεις υπερβολές. Είναι ανώφελο να πιέζεις το σώμα σου να αδυνατίσει πιο πολύ.

4. Οι Ορμόνες Σου Δεν Συνεργάζονται

Αν όντως ακολουθείς κατά γράμμα μια δίαιτα και παρ’ όλα αυτά δεν χάνεις βάρος, ίσως να φταίει ο θυρεοειδής σου.

Μπορεί, δηλαδή, να υπολειτουργεί (υποθυρεοειδισμός) και έτσι να έχει μειωθεί ο μεταβολισμός σου. Καλό είναι να τον εξετάσεις άμεσα, ιδιαίτερα αν υπάρχει ιστορικό θυρεοειδοπάθειας στην οικογένεια.

5. Δεν Γυμνάζεσαι Καθόλου

Ο τρόπος ζωής που ακολουθούμε, επηρεάζει άμεσα το βάρος μας. Στην προκειμένη περίπτωση, η άσκηση βοηθάει πολύ να πάρει μπρος ο μεταβολισμός.

Εάν δεν κινείσαι καθόλου και παράλληλα κάνεις που και που παρασπονδίες στο φαγητό, τότε το να χάσεις κιλά, γίνεται ακόμα πιο δύσκολο.

Συμπέρασμα

Δεν χρειάζεται να πιέσεις τον εαυτό σου, ούτε και να υποφέρεις. Βρες κάτι απλό και προσπάθησε να το ακολουθήσεις με πειθαρχία για όσο καιρό χρειαστεί.

➠ Αν δεν τα καταφέρνεις, δοκίμασε να γίνεις λίγο πιο αυστηρή με τον εαυτό σου και πίεσε τον λίγο περισσότερο ή βρες κάτι που θα μπορέσει να σε βοηθήσει στην προσπάθεια σου.

Αν παρόλα αυτά δεν έχεις αποτέλεσμα, κάνε ένα διάλειμμα και προσπάθησε να βρεις τι φταίει. Είναι πολύ πιθανόν να έχεις ένα από τα παραπάνω προβλήματα. Σκέψου το λίγο και αναθεώρησε την κατάσταση σου.

Μην βιάζεσαι. Για να μπορέσεις να πετύχεις τον στόχο σου, πρέπει να έχεις υπομονή!