Αρχική Αδυνάτισμα 10 Συμβουλές Αδυνατίσματος Για Να Μην Χάσετε Το Μυαλό Σας

10 Συμβουλές Αδυνατίσματος Για Να Μην Χάσετε Το Μυαλό Σας

Όλα τα υπέρβαρα άτομα, έχουν δοκιμάσει κατά καιρούς μια ποικιλία μεθόδων για να μπορέσουν να χάσουν βάρος. Όμως υπάρχουν περιπτώσεις, που παρά τις φιλότιμες προσπάθειες, ο δείκτης της ζυγαριάς παραμένει αμετακίνητος.

Αυτό συμβαίνει, γιατί πολλοί παράγοντες επηρεάζουν τη διαδικασία απώλειας βάρους, συμπεριλαμβανομένης της ηλικίας, του φύλου, του μεταβολισμού, της διατροφής και της σωματικής δραστηριότητας.

➠ Διαβάστε επίσης: Τι είναι το Eco Slim και γιατί γίνεται πανικός στην Ελλάδα με τα αποτελέσματα του στο αδυνάτισμα!

Σήμερα σας προτείνω 10 βασικούς κανόνες που θα βοηθήσουν να χάσετε τα περιττά κιλά, με την προϋπόθεση να ακολουθείτε ένα καλό πρόγραμμα διατροφής και άσκησης.

1.Μην αγχώνεστε

Άγχος

Αυτός είναι ένας από τους βασικούς κανόνες για την απώλεια βάρους. Σε αγχώδεις καταστάσεις, ο οργανισμός νομίζει πως κάτι κακό θα συμβεί και απελευθερώνει σε μεγάλες ποσότητες μια ορμόνη την κορτιζόλη, η οποία λέγεται και ορμόνη του στρες, ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί στον κίνδυνο κατάλληλα.

Αυτή η διαδικασία επιβραδύνει τον μεταβολισμό, με αποτέλεσμα την αύξηση του βάρους.

2. Να κοιμάστε αρκετά

Ύπνος

Ένας ενήλικας χρειάζεται τουλάχιστον επτά ώρες ύπνου κάθε μέρα. Ο ανεπαρκής ύπνος οδηγεί σε μειωμένα επίπεδα της λεπτίνης στο αίμα, μιας ορμόνης που καταστέλλει την όρεξη.

Ακόμα μειώνεται και η αυξητική ορμόνη, που τα χαμηλά της επίπεδα προωθούν την παχυσαρκία. Πρέπει να κοιμάστε αρκετά, ώστε να μη διαταράσσετε η φυσιολογική λειτουργία του οργανισμού σας.

3. Μην παραλείπετε το πρωινό

Το πρωινό πρέπει να είναι το πιο χορταστικό και πιο θρεπτικό γεύμα της ημέρας. Βεβαιωθείτε ότι τρώτε τα σωστά τρόφιμα, τα οποία μπορεί να είναι βρώμη, αυγά και φρούτα. Αυτά θα σας γεμίσουν με ενέργεια και θα σας κρατήσουν χορτάτους μέχρι το επόμενο γεύμα.

4. Προσθέστε καρύδια και σπόρους chia

Η λαχτάρα για μικρότερα γεύματα και σνακ είναι απολύτως φυσιολογική, αλλά αντί να τρώτε μπισκότα και πρόχειρο φαγητό, προτιμήστε καρύδια και σπόρους chia.

Μια κουταλιά σπόρων chia ή μερικά καρύδια είναι ιδανική και υγιεινή επιλογή, για τα τσιμπολογήματα κατά τη διάρκεια της ημέρας.

5. Η ενυδάτωση είναι απαραίτητη

Η ανάγκη του οργανισμού για ενυδάτωση είναι μεγάλη και μπορείτε να την πετύχετε σε πρώτη φάση αυξάνοντας την κατανάλωση του νερού. Ακόμα μπορεί να βοηθήσει η κατανάλωση ροφημάτων όπως το πράσινο τσάι ή το νερό με μερικές σταγόνες λεμόνι.

Επίσης και οι τροφές που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε νερό, όπως τα φρούτα και τα λαχανικά, μπορούν να βοηθήσουν στην ενυδάτωση του οργανισμού.

6. Μειώστε τη ζάχαρη

Ζάχαρη

Εάν μειώσετε την πρόσληψη ζάχαρης για ένα μήνα, θα δείτε μερικές σημαντικές αλλαγές στο σώμα σας και στον έλεγχο του βάρους.

Αποφύγετε όλα τα τρόφιμα που έχουν οποιαδήποτε μορφή ζάχαρης. Τα φρούτα έχουν επίσης ζάχαρη και πρέπει να τρώγονται με μέτρο.

7. Μην αφαιρείτε εντελώς τους υδατάνθρακες

Πολύς κόσμος πιστεύει ότι οι υδατάνθρακες πρέπει να αγνοούνται εντελώς, κάτι όμως που δεν είναι σωστό.

Στην ιδανική περίπτωση, είναι καλύτερο να επιλέξετε μερικούς από τους σύνθετους υδατάνθρακες, οι οποίοι απαιτούν περισσότερο χρόνο για πέψη, διασπώνται αργά και έτσι παρέχουν παρατεταμένη ενέργεια και έλεγχο της πείνας. Παραδείγματα περιλαμβάνουν βρώμη και καστανό ρύζι.

8. Κάντε περισσότερη γυμναστική

Γυμναστική

Για να πετύχετε τους στόχους για αδυνάτισμα, η αλλαγή των διατροφικών συνηθειών δεν αρκεί. Εκείνο που πρέπει να κάνετε είναι να ενδυναμώσετε τους μύες σας.

Η καλύτερη επιλογή είναι οι ασκήσεις με βάρη, που θα δυναμώσουν τους μυϊκούς ιστούς και θα δημιουργήσουν μια ισχυρή μηχανή καύσης λίπους. Οι αεροβικές ασκήσεις επίσης, θα συμβάλλουν στη βελτίωση της εξωτερικής εμφάνισης του σώματος.

9. Προτιμήστε τσάι, όχι καφέ

Τσάι

Ένα φλιτζάνι καφέ ανά ημέρα δεν θα σας βλάψει σίγουρα, αλλά είναι καλύτερο να προτιμήσετε κάποιο τσάι από βότανα.

Το πράσινο τσάι, το χαμομήλι, η λουίζα και πολλά άλλα, θα συμβάλλουν στο κάψιμο του λίπους και θα αποτοξινώσουν τον οργανισμό σας. Επίσης θα σας κρατήσουν μακριά από επεξεργασμένους χυμούς και αναψυκτικά.

10. Εστιάστε στα μακροπρόθεσμα αποτελέσματα

Μακροπρόθεσμα αποτελέσματα

Η απώλεια βάρους είναι μια διαδικασία που απαιτεί χρόνο. Οι δίαιτες πείνας και οι ήπιες ασκήσεις, μπορεί να βοηθήσουν στην απώλεια λίγων αρχικών κιλών, αλλά ως εκεί.

Πρέπει να εστιάσετε στην σωστή κατανάλωση υγιεινών τροφών και σε ένα πρόγραμμα έντονης άσκησης. Αυτός είναι ο ιδανικός συνδυασμός, για να χάσετε βάρος και να το διατηρήσετε για πάντα.

➠ Διαβάστε επίσης: Πώς μπορεί το PhenQ να ρυθμίσει την πείνα και την όρεξη σας;

Τέλος, βεβαιωθείτε ότι δεν χάνετε το χρόνο σας, προσπαθώντας να χάσετε τα περιττά κιλά. Ακολουθήστε τις παραπάνω προτάσεις, για να επιταχύνετε τα αποτελέσματα του στόχου σας για αδυνάτισμα.

Συνεπώς, όσο φροντίζετε να έχετε ισορροπημένη διατροφή και να ακολουθείτε ένα πρόγραμμα άσκησης, να θεωρείτε σίγουρο, πως όλα θα πάνε καλά.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here