Αρχική Αδυνάτισμα Αυτοί Είναι Οι 8 Μεγαλύτεροι Μύθοι Στην Δίαιτα

Αυτοί Είναι Οι 8 Μεγαλύτεροι Μύθοι Στην Δίαιτα

992
0

Σίγουρα θα έχετε ακούσει πολλές σωστές και πολλές λάθος συμβουλές σχετικά με το αδυνάτισμα. Σήμερα θα σας δείξουμε με μεγάλη συντομία, οκτώ συνηθισμένους μύθους στον χώρο.

Δίαιτα. Μύθοι.

Ήταν καιρός να ξεκαθαρίσουμε λίγο το τοπίο. Σύμφωνα με το ladylike.gr λοιπόν:

#1 – Αν ακολουθήσεις ένα πρόγραμμα αργό και σταθερό, θα χάσεις σίγουρα βάρος

Κάθε σώμα είναι διαφορετικό. Για παράδειγμα όσο περισσότερο βάρος θα πρέπει να χάσεις τόσο πιο γρήγορα θα ξεκινήσεις την δίαιτα για να δεις αποτελέσματα. Εάν όμως έχεις να χάσεις λίγα κιλά τότε θα πρέπει να κάνεις δίαιτα σε αργούς ρυθμούς.

#2 – Μην τρως το βράδυ για να χάσεις βάρος

Δεν έχει σημασία τι ώρα τρως το τελευταίο σου σνακ ή γεύμα αρκεί να έχεις σταθερή πρόσληψη θερμίδων. Δηλαδή κάθε τρεις ώρες. Απλά όταν τρως πολύ αργά το βράδυ( σίγουρα όχι 7) συνήθως αυτό δεν είναι υγιές. Ειδικά αν έχεις πει ναι σε ένα σακουλάκι πατατάκια.

#3 – Αν «ξεχνάς» κάποια γεύματα, θα μειώσεις τις θερμίδες που τρως

Πολλές φορές καταφεύγουμε σε αυτή τη λύση για να χάσουμε κιλά πιο εύκολα αλλά δεν λειτουργεί. Ο μεταβολισμός μπλοκάρεται και μετά πρέπει να καταβάλεις διπλάσια προσπάθεια.

#4 – Είναι καλύτερα να τρως πολλές φορές για να κρατήσεις τον μεταβολισμό σου σε υψηλά επίπεδα

Μελέτες έχουν δείξει πως τα μικρά γεύματα δεν βοηθούν να χάσεις πιο εύκολα βάρος. Γι αυτό να τρως κανονικά τα γεύματα σου χωρίς να ξεπερνάς το όριο των θερμίδων.

5. Οι υδατάνθρακες θα πρέπει να είναι μέρος της διατροφής σου

Για να έχεις μια ισορροπημένη διατροφή θα πρέπει να τρως υδατάνθρακες και όχι να τους αποφεύγεις εντελώς όπως λένε οι περισσότεροι. Το μυστικό είναι να επιλέγεις σωστούς υδατάνθρακες( π.χ ρύζι με λαχανικά ή ξηρούς καρπούς).

#6 –  Μείνε μακριά από τις λιπαρές τροφές

Υπάρχουν φαγητά που είναι απαραίτητα ακόμη κι αν έχουν λίπος (όπως τα γαλακτοκομικά). Το ελαιόλαδο αν και έχει πολύ λίπος έχει αποδειχθεί πως μειώνει την αρτηριακή πίεση και τη χοληστερόλη.

#7 – Να αποφεύγεις οπωσδήποτε την γλουτένη

Η στέρηση των αγαθών με γλουτένη σημαίνει απώλεια μεγάλων πηγών ασβεστίου, πρωτεΐνης.

#8 – Αν θέλεις να χάσεις βάρος, πρέπει να πίνεις πολύ νερό

Δεν πρόκειται η μεγάλη κατανάλωση νερού να σε κάνει να χάσεις γρήγορα βάρος. Σίγουρα πρέπει να ενυδατώνεσαι αλλά πίνοντας πολύ νερό πολλές φορές διακόπτεις τη σωστή ροή των γευμάτων.