Λίπος Στην Κοιλιά: 5 Σημεία Που Πρέπει Να Προσέξετε

Λίπος Στην Κοιλιά: 5 Σημεία Που Πρέπει Να Προσέξετε

1909
0

Το λίπος στον κοιλιά είναι αναμφισβήτητα ο μεγαλύτερος μπελάς ανδρών και γυναικών, όταν προσπαθούν να χάσουν βάρος.

Είναι το πιο δύσκολο σημείο και αντιστέκεται σθεναρά σε κάθε προσπάθεια που κάνουμε για να το διώξουμε.

Έτσι θα χάσετε το επίμονο λίπος στην κοιλιά.

Με βάση πρόσφατο άρθρο που διαβάσαμε στο omorfamystika.gr, αν και σε γενικές γραμμές δεν μπορούμε να επηρεάσουμε την αποθήκευση, αλλά και το κάψιμο λίπος στο σώμα μας, υπάρχουν κάποιοι παράγοντες που μπορούν να αλλάξουν λίγο τα δεδομένα.

Αν θέλετε να διαβάσετε τον πιο πλήρη οδηγό για το κάψιμο του λίπους της κοιλιάς, που κυκλοφορεί μέχρι σήμερα στο διαδίκτυο…

► Κάντε κλικ εδώ: Λίπος Στην Κοιλιά: Πώς Θα Το Εξαφανίσετε!

Ας δούμε λοιπόν τι μπορεί να παίξει ρόλο, αν και όχι τόσο καθοριστικό, στο κατά πόσο θα αποθηκεύετε λίπος γύρω από την μέση σας.

Αν προσέξετε λίγο τα παρακάτω σημεία, σίγουρα θα μπορέσετε να βελτιώσετε αισθητά την εικόνα σας, αν δώστε χρόνο στο σώμα σας ώστε να προσαρμοστεί.

Κάψιμο λίπους κοιλιάς

Αν υπάρχει πιθανότητα να μπορέσετε να κάψετε το λίπος στην κοιλιά, τότε σίγουρα αυτοί είναι οι πέντε παράγοντες που θα καθορίσουν το αποτέλεσμα!

#1 – Τα Γονίδια Σας

Η γενετική σύσταση μπορεί να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στο αν θα είστε πιο επιρρεπείς στην απόκτηση λίπους στο στομάχι.

Λύση: Το γεγονός ότι μπορεί να υπάρχει κληρονομικότητα αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να καταθέσετε τα όπλα. Ασκηθείτε, τραφείτε σωστά, μειώστε το άγχος και την καθιστική ζωή.

#2 – Το Stress και Η Ένταση

Η κορτιζόλη, μια ορμόνη το στρες – μεταξύ άλλων – ευθύνεται για απώλεια μυϊκής μάζας και συσσώρευση του κοιλιακού λίπους.

Λύση: Εμπλουτίστε τη διατροφή σας με πολύχρωμα φρούτα και λαχανικά τα οποία είναι γεμάτα Βιταμίνη C που μειώνουν την κορτιζόλη.

Βάλτε στο πιάτο σας κόκκινες και κίτρινες πιπεριές, φράουλες κ.ά.

#3 – Το Γρήγορο Φαγητό (Juck Food)

Τα delivery είναι γεμάτα με κακούς υδατάνθρακες. Όσο πιο γρήγορα περνούν οι υδατάνθρακες ενός γεύματος στο αίμα, τόσο πιο γρήγορα ανεβαίνει το σάκχαρο και τόσο μεγαλύτερη είναι η παραγωγή ινσουλίνης από το πάγκρεας.

Λύση: Προσπαθείστε να μαγειρεύετε σπιτικά φαγητά προκείμενου να ελέγχετε τα συστατικά που θα χρησιμοποιήσετε.

#4 – Το Μαγνήσιο Στην Διατροφή Σας

Μελέτες έχουν δείξει ότι τα άτομα που δεν καταναλώνουν τροφές που περιέχουν μαγνήσιο έχουν αυξημένο κοιλιακό λίπος.

Λύση: Καταναλώνετε περισσότερα πράσινα λαχανικά, μπανάνες και σόγια, που περιέχουν μαγνήσιο και μειώνουν τα επίπεδα ινσουλίνης.

#5 – Η Εμμηνόπαυση

Η εμμηνόπαυση δυσκολεύει το κάψιμο λίπους. Έρευνες έχουν δείξει ότι κατά την εμμηνόπαυση τα ανδρογόνα αυξάνονται με αποτέλεσμα την αύξηση λίπους στην περιοχή τη κοιλιάς.

Λύση: Μία ώρα γιόγκα για τρεις φορές την εβδομάδα μπορεί να σας βοηθήσει. Εκτός του ότι σας κρατά σε καλή φυσική κατάσταση, μειώνει το στρες, που με τη σειρά του επηρεάζει την διατροφή σας.

Μπορείτε Να Χάσετε Λίπος Στην Κοιλιά;

Η απάντηση δεν έχει δοθεί ακόμα με σιγουριά από την επιστημονική κοινότητα. Μέχρι τώρα πιστεύουμε ότι κάτι τέτοιο είναι πάρα πολύ δύσκολο να συμβεί.

➠ Αν υπάρχει τρόπος, τότε σίγουρα μπορείτε να τον μάθετε, διαβάζοντας αυτό το άρθρο!

Το μόνο σίγουρο είναι ότι χρειάζεται υπομονή και επιμονή. Μην βιάζεστε να διώξετε το λίπος στης κοιλιάς μέσα σε μια μέρα. Το σώμα σας δεν θα συνεργαστεί. Φροντίστε να συνεργαστείτε εσείς μαζί του!

(Εικόνες άρθρου από: 4allmindsandbodies και q8rashaqa.com)

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ