Αρχική Ψυχολογία Κατάθλιψη Και Διατροφή – 8 Σύντομες Και Χρήσιμες Συμβουλές

Κατάθλιψη Και Διατροφή – 8 Σύντομες Και Χρήσιμες Συμβουλές

1970
0

Η κατάθλιψη είναι μια συνηθισμένη κατάσταση στην εποχή μας και είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την διατροφή μας. Μπορούμε όμως σχετικά εύκολα να… ξεφύγουμε!

Διατροφή και κατάθλιψη

Σύμφωνα με το sigmalive.com, η διατροφή του δυτικού τύπου (επεξεργασμένα τρόφιμα, τρόφιμα με αυξημένη περιεκτικότητα σε ζάχαρη, τηγανητά) αυξάνουν τις πιθανότητες για εκδήλωση διαταραχών ψυχικής συμπεριφοράς κατά 50%.

Επίσης, έρευνες έδειξαν ότι η έλλειψη των βιταμινών του συμπλέγματος Β και της βιταμίνης D σχετίζονται με την εκδήλωση κατάθλιψης.

Αν νιώθετε ότι χρειάζεστε υποστήριξη, υπάρχει μια ιστοσελίδα που μπορεί να σας βοηθήσει. Έχουμε γράψει σχετικά εδώ:

Νέα ιστοσελίδα με θέματα υποστήριξης και ψυχολογίας στο αδυνάτισμα!

Αξίζει να σημειωθεί ότι η διατροφή μπορεί να επηρεάσει όχι μόνο την ψυχική διάθεση και την ενεργητικότητα κάποιου ατόμου. Ακόμη μπορεί να βελτιώσει την ικανότητα ανταπόκρισης σε καταστάσεις στρες.

Διώξτε την κατάθλιψη με οκτώ μόνο βήματα!

  1. Τρώτε μικρά και συχνά γεύματα (κάθε 2,5-3 ώρες).
  2. Ξεκινάτε πάντα την ημέρα μας με πρόγευμα (προσοχή στην ποσότητα αλλά και στην ποιότητα των τροφίμων).
  3. Προσπαθήστε να συμπεριλάβετε ένα κυρίως γεύμα και ένα ελαφρύ μέσα στην ημέρα σας (προτιμότερο το κύριο για μεσημεριανό και το ελαφρύ για βραδινό).
  4. Αποφύγετε τα τρόφιμα τύπου σνακ και προσπαθήστε να τα αντικαταστήσετε με πιο υγιεινές επιλογές, π.χ. φρούτα.
  5. Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στον τρόπο παρασκευής των φαγητών και πάντα να επιλέγετε τους πιο υγιεινούς τρόπους, π.χ. σχάρας αντί τηγανητά.
  6. Προσπαθήστε να ενυδατώνεστε σωστά (6-8 ποτήρια καθημερινά).
  7. Μάθετε να διαβάζετε σωστά τις διατροφικές ετικέτες.
  8. Ξεκινήστε αερόβια άσκηση, όχι περισσότερο από 30 λεπτά την ημέρα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here