5 Διατροφικές Συμβουλές Για Μαμάδες Και Μαθητές

5 Διατροφικές Συμβουλές Για Μαμάδες Και Μαθητές

1261
0

Αρχίζουμε να μπαίνουμε σιγά σιγά στον ρυθμό των εξετάσεων. Τα παιδιά μας θα βρίσκονται πάρα πολλές ώρες επάνω από τα βιβλία τους και καλό θα ήταν να προσαρμόσουμε την διατροφή τους στο πρόγραμμα τους.

5 Διατροφικές Συμβουλές Για Μαμάδες Και Μαθητές

Διαβάσαμε στο diaitologia-diatrofi.blogspot.gr, μια αναδημοσίευση του άρθρου διάβασμα + άγχος = πείνα x πείνα στο Facebook και θελήσαμε να μοιραστούμε μαζί σας τις ενδιαφέρουσες πληροφορίες.

Δανειστήκαμε την εικόνα από το megansortofhelps.wordpress.com.

Διαβάστε πέντε χρήσιμα tips για να βελτιώσετε τα αποτελέσματα της μελέτης των παιδιών σας, ρυθμίζοντας την διατροφή τους.

1.  Τρώμε μικρά και συχνά γεύματα, για να υπάρχει πάντα διαθέσιμη ενέργεια για τον εγκέφαλο.

Ο εγκέφαλος χρησιμοποιεί γλυκόζη. Αυτό σημαίνει πως αν τρώμε μια φορά την ημέρα, τα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα θα είναι χαμηλά, οπότε και το διάβασμα πιο επίπονο.

Η λύση δεν είναι η συχνή κατανάλωση γλυκών, αφού κάτι τέτοιο μπορεί να δημιουργήσει εκνευρισμό.

Η κατανάλωση ενδιάμεσων γευμάτων ως διατροφική συνήθεια, δεν συμβάλλει στην αύξηση του βάρους, εφόσον η συνολική πρόσληψη ενέργειας δεν ξεπερνά την ημερήσια κατανάλωση ενέργειας.

Αντίθετα, η αυξημένη συχνότητα γευμάτων, συνιστάται από τους ειδικούς, για την καλύτερη κατανομή της ποσότητας και της ενέργειας των θερμίδων.

2.  Αποφεύγουμε τα μεγάλα πλούσια γεύματα.

Όταν διαβάζουμε το επίκεντρο είναι ο εγκέφαλος. Τα μεγάλα γεύματα δημιουργούν αίσθημα βάρους και λήθαργο, αφού η πέψη γίνεται προτεραιότητα.

Ορισμένοι τρώγοντας μεγάλα γεύματα πέφτουν σε λήθαργο μετά από κάποια ώρα. Αλλοι προσπαθώντας να ακολουθήσουν τα 6 γεύματα, είναι με το ρολόι στο χέρι και με ένα συνεχές άγχος το οποίο στρεσάρει τον οργανισμό.

H καλύτερη στρατηγική είναι να δοκιμάσει κανείς και με τον ένα και με τον άλλο τρόπο, και να δει ποιος του ταιριάζει περισσότερο.

3.  Επιλέγουμε έξυπνα σνάκς.

Μπανάνες, παστέλι, καρύδια, 30γρ.μαύρη σοκολάτα είναι τρόφιμα ευχάριστα που θα δώσουν ενέργεια και είναι φυσικές πηγές σεροτονίνης. Καλά επίπεδα σεροτονίνης ισοδυναμούν με καλύτερη διαχείριση άγχους.

Eάν τα σνακ είναι υγιεινά, τότε μπορεί να καλυφθούν διατροφικά κενά. Αντί να τα απαγορεύσετε λοιπόν, φροντίστε τα σνακ των παιδιών να έχουν υψηλή διατροφική αξία, λιγότερη ζάχαρη και λιπαρά.

4.  Το ψυγείο ή τα ντουλάπια δεν κρύβουν τη λύση του προβλήματος των μαθηματικών. Αντιθέτως μόλις τελειώσουν οι εξετάσεις θα έχουμε μετανιώσει για τις συχνές μας επισκέψεις σε αυτά.

Τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά, κομμένα ή σε φρουτοχυμό ή παγωμένο γιαούρτι με φρούτα ή με μέλι ή ακόμα και με κακάο, είναι καλύτερες επιλογές από τα μπισκοτάκια.

Σε γενικές γραμμές, όλοι ξέρουμε τι πρέπει να τρώμε ώστε να μην δημιουργούμε προβλήματα στον οργανισμό μας. Αν θέσετε ως όρο ότι το ψυγείο θα ανοίγει μόνο όταν είναι ώρα για φαγητό, θα ελέγξετε αποτελεσματικά τις λιγούρες της στιγμής.

5.  Διατηρούμε μια ρουτίνα χαλάρωσης.

Το διάβασμα για να είναι αποδοτικό πρέπει να διακόπτεται από στιγμές χαλάρωσης. Μια βόλτα με τους φίλους ή η ενασχόληση με το αγαπημένο μας άθλημα, μπορεί να είναι το κλειδί για μειωμένα επίπεδα άγχους. Κλείνουμε τον υπολογιστή και βγαίνουμε έξω.

Τα θέματα της ζωής, δεν σταματούν, εμείς όμως μπορούμε (και χρειάζεται οπωσδήποτε) να κάνουμε διάλειμμα απ’ αυτά!

Η ζωή μας η ίδια, συνεχώς θα μας φέρνει αντιμέτωπους με διλήμματα και θέματα να λύσουμε. Όμως, δεν μπορούμε ν’ ασχολούμαστε ακόμα και στον ύπνο μας μ’ αυτά!

Διότι πρώτον δεν παίρνουμε καμία ‘ανάσα’ απ’ αυτά και δεύτερον, καμία λύση δεν μπορεί να βρεθεί μέσα σ’ ένα υπερφορτισμένο μυαλό (φυσικό δεν είναι;)

Μειώνουμε τις εντάσεις λοιπόν και διατηρούμε «όλοι» την ψυχραιμία μας.

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ