Η Πιο Αποτελεσματική Δίαιτα: Ακούστε Το Σώμα Σας

Η Πιο Αποτελεσματική Δίαιτα: Ακούστε Το Σώμα Σας [+10λογος Επιτυχίας]

Αν κάποιος σας έδινε €100 για κάθε φορά που σκεφτήκατε να ακολουθήσετε κάποια αποτελεσματική δίαιτα που σας πρότεινε μια φίλη σας ή διαβάσατε σε κάποιο περιδικό, δεν θα είχατε πλουτίσει ως τώρα;

Αν έχετε δοκιμάσει τη μια δίαιτα μετά την άλλη, τότε θα ξέρετε από την εμπειρία σας τι ακριβώς συμβαίνει. Οι αποτελεσματικές δίαιτες δεν λειτουργούν.

Επίσης, οι αποτελεσματικές δίαιτες δεν λειτουργούν καθόλου.

Συνεχίστε να διαβάζετε, για να δούμε μαζί τι μπορείτε να κάνετε ώστε να μην ταλαιπωρείστε συνεχώς με προσπάθειες που το μόνο που καταφέρνουν είναι να σας ταλαιπωρήσουν και να σας απογοητεύσουν.

Η Πιο Αποτελεσματική Δίαιτα: Ακούστε Το Σώμα Σας

Σκεφτείτε κάποια φίλη ή φίλος σας που έχασε βάρος. Μετά από 5 χρόνια, σε ποια ακριβώς κατάσταση βρισκόταν;

Μην απελπίζεστε όμως. Αυτό που πραγματικά σημαίνει «αποτελεσματική δίαιτα», είναι να αλλάξετε τις συνήθειες σας.

  1. Σωστά καταλάβατε. Έχει να κάνει με την άσκηση. Ο μέσος Έλληνας γυμνάζεται 4 φορές λιγότερο από ότι θα έπρεπε.
  2. Έχει επίσης να κάνει με το άγχος. Στην καθημερινότητα μας ζούμε κάτω από μεγάλη πίεση και αυτό δεν είναι ό,τι καλύτερο.
  3. Ακόμα, έχει να κάνει με τις διατροφικές σας συνήθειες. Θα πιστεύετε ότι στα πλαίσια κάποιας αποτελεσματικής δίαιτας θα πρέπει να τρώτε λιγότερο. Έχετε κάνει λάθος. Πρέπει απλά να τρώτε κανονικά.

Το να κάνετε μια αποτελεσματική δίαιτα τρώγοντας κανονικά, σημαίνει να εμπιστεύεστε το σώμα σας σχετικά με το πότε χρειάζεται κάτι και πότε όχι. Πρέπει να ακούτε τα μηνύματα του.

Για παράδειγμα, αντί για «πάλεψε την πείνα» (κάτι που προτείνουν οι δίαιτες  συνήθως), θα πρέπει να φροντίζετε να τρέφεστε σωστά.

Η απουσία πείνας σημαίνει ότι το σώμα σας δεν χρειάζεται τροφή εδώ και τώρα.

Επιλέξτε σωστές τροφές και φροντίστε να μην πιέζετε τον οργανισμό σας. Το να τρώτε κανονικά σημαίνει επίσης ότι μπορείτε να επιλέξετε κάποιες φορές και λιγότερο υγιεινές τροφές, απλά επειδή σας αρέσουν και θέλετε να τις απολαύσετε εκείνη τη στιγμή.

Γυναίκα κάνει δίαιτα και τρώει καρότο

Η δίαιτα είναι εύκολη υπόθεση, αν ξέρει κανείς πώς να μην χαθεί μέσα στην πληθώρα των συμβουλών και των πληροφοριών.

Ετοίμασα μια λίστα που θα σας βοηθήσει να βάλετε σε μια τάξη τις σκέψεις σας και να κάνετε την αρχή!

Διάβασα σήμερα ένα άρθρο στο Star.gr, το οποίο μου έδωσε μερικές πολύ ενδιαφέρουσες ιδέες και με βοήθησε να συντάξω τον δεκάλογο που θα σας παρουσιάσω.

Θα σας βοηθήσει να μπορέσετε να κάνετε μια αποτελεσματική δίαιτα και να μην πάρετε πίσω τα κιλά που θα χάσετε.

Αν θέλετε μπορείτε να αφήσετε το σχόλιο σας, ώστε να εμπλουτίσουμε την λίστα και να την κάνουμε ακόμα πιο χρήσιμη για όσους προσπαθούν να χάσουν βάρος και δυσκολεύονται.

#1 – Φροντίστε Να Τρώτε Συχνά

Είναι η πιο συνηθισμένη συμβουλή που θα σας δώσει κάποιος, πριν ξεκινήσετε να κάνετε δίαιτα. Προφανώς είναι και η πιο σημαντική και καθοριστική για το τελικό αποτέλεσμα της προσπάθειας σας.

Φροντίστε λοιπόν να τρώτε τουλάχιστον 5 φορές την ημέρα ή καλύτερα 6.

Βάλτε στην δίαιτα σας πρωινό, δεκατιανό, μεσημεριανό, απογευματινό και βραδινό. Αν σας είναι εύκολο, αφήστε και περιθώρια για ένα ακόμα σνακ στην διάρκεια της ημέρας.

Ακολουθώντας αυτήν την τακτική, θα ενεργοποιήσετε τον μεταβολισμό σας, θα κάνετε περισσότερες καύσεις και δεν θα πεινάτε.

#2 – Μην Υποτιμάτε Την Γυμναστική

Η άσκηση 3-4 φορές την εβδομάδα, σε συνδυασμό με μια ισορροπημένη διατροφή θα αλλάξουν το σώμα σας! Όχι μόνο θα χάσετε πόντους και κιλά, αλλά θα σφίξει και το κορμί σας.

Το καλύτερο στη όλη υπόθεση είναι ότι μέσα από την άσκηση, θα χαλαρώσετε και θα διώξετε να νεύρα που προκαλεί η δίαιτα, τουλάχιστον στις πρώτες ημέρες της.

#3 – Μην Τσιμπολογάτε Το Βράδυ

Οι περισσότερες δίαιτες χαλούν με το «βραδινό τσιμπολόγημα». Τότε είναι που υποκύπτουμε και μας νικάει η (ας μην κρυβόμαστε) καταπόνηση μια δίαιτας.

Αν κάνετε λίγο υπομονή θα περάσει. Στην αρχή όμως πρέπει να προσέξετε ιδιαίτερα.

Μπορεί στο δείπνο να τρώτε ισορροπημένα, αλλά όταν καθίσετε στον καναπέ και χαλαρώσετε να καταστρέψετε τα πάντα.

Για παράδειγμα, αν εκεί που παρακολουθείτε τηλεόραση καταβροχθίσετε και μια σακούλα πατατάκια ή ένα πακέτο με τα αγαπημένα σας μπισκότα.

ΛΑΘΟΣ! Μην το κάνετε!

Μια καλή λύση είναι να κρύψετε τα παχυντικά σνακ σε μέρος που δεν είναι εμφανές ή αν θέλετε οπωσδήποτε μπισκότο, να φάτε ένα… όχι όλο το πακέτο!

#4 – Μην Συνεχίζετε Να Καπνίζετε

Η διακοπή καπνίσματος είναι ένα από τα μεγαλύτερα δώρα που μπορείτε να κάνετε στον εαυτό σας. Μην αφήνετε τον φόβο σας για αύξηση βάρους να λειτουργεί κατασταλτικά.

Εάν ανησυχείτε ότι κόβοντας το κάπνισμα θα πάρετε κιλά, τότε ξεκινήστε γυμναστική και υιοθετήστε μια υγιεινή διατροφή. Με αυτόν τον τρόπο θα έχετε κάνει την αρχή για έναν νέο τρόπο ζωής.

Δοκιμάστε το. Αξίζει τον κόπο.

#5 – Μην Ψωνίζετε Χωρίς Πρόγραμμα

Ένα υγιές βάρος επιτυγχάνεται με σωστές αγορές. Χρησιμοποιείστε μια λίστα με ψώνια, ώστε όταν θα πάτε σούπερ μάρκετ να μην κάνετε αυθόρμητες αγορές, οι οποίες συνήθως είναι και θερμιδογόνες.

Μη ξεχνάτε ότι τα ανθυγιεινά τρόφιμα βρίσκονται σε προνομιακές θέσεις, για να δελεάσουν τον καταναλωτή να τα αγοράσει.

Κάτι τέτοιο θα σας απομακρύνει αυτόματα από την αποτελεσματική δίαιτα που προσπαθείτε να ακολουθήσετε και γι’ αυτό πρέπει να είστε αρκετά προσεκτικοι-ες όταν πηγαίνετε για ψώνια.

#6 – Μην Τα Παρατάτε Αν Χάσετε Για Λίγο Τον Έλεγχο

Όταν κάνετε μια δίαιτα, ένα λάθος μπορεί να σας αποθαρρύνει και να χάσετε τον έλεγχο. Όμως, δεν πρέπει να απογοητεύεστε, ακόμα και αν η προηγούμενη νύχτα συνοδεύτηκε από μια διατροφική κραιπάλη.

Εξάλλου ένα επεισόδιο υπερφαγίας δεν θα καταστρέψει τη προσπάθεια σας για απώλεια βάρους, γι αυτό συνεχίστε την επόμενη μέρα ακάθεκτοι!

Δεν χάθηκε ο κόσμος αν διακόψετε την δίαιτα σας για μια ημέρα. Αποκλείεται να πάρετε πίσω τα κιλά που έχετε χάσει μέχρι εκείνη τη στιγμή.

Ακόμα και αν συμβεί κάτι τέτοιο, το κακό θα είναι πολύ μικρό σε σχέση με το να σταματήσετε τελείως να κάνετε δίαιτα.

#7 – Μην Ξεχνάτε Να Πίνετε Νερό

Οι άνθρωποι μερικές φορές μπερδεύουν τη δίψα με την πείνα. Έτσι μπορεί να καταλήξετε να καταναλώνετε περισσότερες θερμίδες από αυτές που χρειάζεστε, ενώ στη πραγματικότητα απλά… διψάτε.

Αν δεν σας αρέσει το νερό προσθέστε μια φέτα λεμόνι, για να του δώσετε γεύση (το λεμόνι βοηθά και στην αποτοξίνωση).

Είναι πολύ σημαντικό να ξέρετε ότι το νερό είναι ένας από τους βασικότερους παράγοντες που καθορίζουν το αποτέλεσμα της δίαιτα σας.

#8 – Αποφύγετε Τα Αλκοολούχα Ποτά

Αλκοόλ και αποτελεσματική δίαιτα δεν πάνε μαζί. Αν παρόλα αυτά θέλετε να πιείτε κάτι όταν βγείτε, περιοριστείτε σε ένα ποτήρι λευκό κρασί.

Κατά βάση, τα λευκά ξηρά κρασιά έχουν τις λιγότερες θερμίδες καθώς τείνουν να έχουν σχετικά χαμηλά επίπεδα αλκοόλ και υπολειμματικών σακχάρων.

Ακολουθούν τα ροζέ ενώ τα κόκκινα τείνουν να έχουν περισσότερες θερμίδες (botilia.gr).

Τα γλυκά κρασιά αντιμετωπίζονται ξεχωριστά καθώς συνήθως οι αυξημένες ποσότητες σακχάρων τα κατατάσσουν στις υψηλότερες θέσεις περιεκτικότητας θερμίδων.

#9 – Ξεκινήστε Δυνατά και Συνεχίστε Πιο Χαλαρά

Μην πιέζετε τον εαυτό σας σε όλη την διαδρομή. Είναι καλύτερα να ξεκινήστε μια ένα δύσκολο πρόγραμμα για λίγες μέρες, όπως για παράδειγμα με την δίαιτα 3 ημερών που παρουσιάσαμε πρόσφατα στην σελίδα μας.

Στη συνέχεια, και αφού θα έχετε φτιάξει την ψυχολογία σας χάνοντας τα πρώτα κιλά, καλό θα είναι να συνεχίσετε με κάτι πιο εύκολο, που θα κρατήσει σε βάθος χρόνου.

#10 – Επιλέξτε Ένα Προϊόν Αδυνατίσματος Που Να Σας Ταιριάζει

Αυτό είναι κάτι πραγματικά δύσκολο. Κάθε οργανισμός αντιδρά διαφορετικά στα χάπι αδυνατίσματος.

Η καλύτερη λύση είναι να βρείτε αυτό που έχει αποτελέσματα σε πολύ κόσμο και βρίσκεται σταθερά στην αγορά για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Με αυτόν τον τρόπο αυξάνετε τις πιθανότητες το συμπλήρωμα που θα αγοράσετε να λειτουργήσει και σε εσάς. Μην αγοράζετε κάτι επειδή απλά σας τράβηξε την προσοχή.

Μέχρι τώρα, το χάπι αδυνατίσματος με τις περισσότερες πωλήσεις στη χώρα μας, είναι το Garcinia Cambogia. Έχει βοηθήσει χιλιάδες κόσμο στην Ελλάδα να απαλλαγεί από τα περιττά κιλά και αυτός είναι και ο λόγος που το προτείνουμε.

Κάντε κλικ εδώ για να μάθετε περισσότερα για το Garcinia Cambogia!

Δεν είναι δύσκολο να χάσετε βάρος. Αυτό είναι καλό να το θυμόσαστε σε όλη την διάρκεια της προσπάθειας σας.

Στην αρχή θα πιεστείτε, στην συνέχεια θα συνηθίσετε και με τον καιρό θα έχετε αγαπήσει περισσότερο το σώμα σας, αλλά και τις νέες σας συνήθειες.

Το αποτέλεσμα μιας δίαιτας εξαρτάται από την αρχή που θα κάνετε.

(Εικόνες: netdoctor.co.uk, foodiejunky.com, first.diet)

Το μυστικό σε μια αποτελεσματική δίαιτα βρίσκεται στην αρχή. Κάντε το πρώτο βήμα και όλα θα είναι πιο εύκολα με τον καιρό από ό,τι νομίζετε.

Φροντίστε τα βήματα που κάνετε να είναι σταθερά και μην βιάζεστε να δείτε τα ιδανικά αποτελέσματα μέσα σε μια εβδομάδα…

Αποτελεσματική Δίαιτα Είναι η Δίαιτα που δεν Στηρίζεται σε Υπερβολές!

Αφήστε στην άκρη τις δίαιτες τύπου αποτοξίνωσης ή που έχουν να κάνουν με περιορισμό γενικότερα. Μια αποτελεσματική δίαιτα δεν θα σας φέρει αντιμέτωπους με το σώμα σας.

Η λύση στο πρόβλημα σας είναι να ελέγξετε τις διατροφικές σας συνήθειες. Το σώμα σας θέλει να μιλήσει και πρέπει να μάθετε να το ακούτε.

Είναι φτιαγμένο έτσι ώστε να αντιστέκεται στη μείωση των θερμίδων. Αν εσείς τρώτε λιγότερο, θα κάνει τα πάντα για να σας λυγίσει και να αναγκαστείτε να το θρέψετε.

Bonus Σύντομες Συμβουλές για να Κάνετε την Μεγάλη Διαφορά στην Δίαιτα σας!

  1. Φάτε κάτι μέσα σε δυο ώρες από την ώρα που ξυπνήσατε. Κάντε το ακόμα και αν δεν νιώθετε πείνα το πρωί. Τρώγοντας πρωινό παίρνετε ενέργεια και μπορείτε να συγκεντρωθείτε καλύτερα στις δουλειές της ημέρας σας. Ταυτόχρονα, προετοιμάζεστε για μια πιο υγιεινή διατροφή στη συνέχεια της ημέρας.
  2. Περιμένετε μέχρι να πεινάσετε, για να φάτε. Αν δεν πεινάτε τουλάχιστον 3 φορές την ημέρα, ίσως χρειάζεται να τρώτε κάθε 3 με 4 ώρες, έτσι ώστε να βρείτε το δικό σας ρυθμό σχετικά με την πείνα σας. Αντί να αντιστέκεστε σε αυτή, καλωσορίστε τη με ευχαρίστηση.
  3. Εξασκηθείτε στο να τρώτε αργά και χωρίς περισπασμούς. Οι περισσότεροι από εμάς μπορούμε να τελειώσουμε ένα γεύμα σε 5 μόνο λεπτά. Χρειάζεται να επιβραδύνετε έτσι ώστε να νιώστε την πείνα να φεύγει και να αφήνει πίσω της το ευχάριστο συναίσθημα του κορεσμού.
  4. Φτιάξτε ένα ισορροπημένο πιάτο με θρεπτικές τροφές. Το μισό πιάτο πρέπει να περιέχει φρούτα και λαχανικά. Το ένα τέταρτο έχει ζυμαρικά ολικής αλέσεως ή κάποιους σύνθετους υδατάνθρακες, όπως το μαύρο ρύζι. Το υπόλοιπο του πιάτου έχει πρωτεΐνες από άπαχο κρέας. Σιγουρευτείτε ότι τρώτε κάτι που πραγματικά σας αρέσει.
  5. Φτιάξτε ένα πιάτο που δεν είναι υγιεινό. Ναι. Αυτό ακριβώς. Βάλτε σε αυτό ό,τι σας αρέσει. Απλά σιγουρευτείτε ότι πεινάτε και επαναλάβετε την 3η συμβουλή. Ευχαριστηθείτε κάθε μπουκιά. Παρατηρείστε πόσο όμορφο συναίσθημα είναι να τρώτε κανονικά και πάλι.

Η πιο αποτελεσματική δίαιτα είναι αυτή που δεν ταλαιπωρεί το σώμα σας.

Το να τρώτε κανονικά είναι το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε. Είναι η πιο διασκεδαστική προσέγγιση της δίαιτας εκεί έξω.

Σας εύχομαι να μπορέσετε να ακολουθήσετε κι εσείς επιτέλους μια «αποτελεσματική δίαιτα» και να φτάσετε σύντομα στον στόχο σας. Να προσέχετε τον εαυτό σας. Γιώργος

5 ΣΧΟΛΙΑ

  1. […] Έναν κανόνα να θυμάστε για να μπορέσετε να χάσετε βάρος τρώγοντας σε εστιατόριο: εάν ένα φαγητό είναι πάρα πολύ γευστικό έχει τηγανιστεί καλά, αυτό σημαίνει ότι δεν είναι καλό για την υγεία σας. Παραδόξως τα άψητα φρούτα και λαχανικά, που συνήθως έχουν απαίσια γεύση, είναι τα καλύτερα τρόφιμα για μια αποτελεσματική δίαιτα! […]

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ