Αδυνάτισμα: 3 Βασικές Αρχές Για Να Φτιάξετε Την Ψυχολογία Σας

Αδυνάτισμα: 3 Βασικές Αρχές Για Να Φτιάξετε Την Ψυχολογία Σας

1251
0

Πριν καν ξεκινήσετε να μετράτε θερμίδες προσπαθώντας να χάσετε βάρος, θα πρέπει να φτιάξετε την ψυχολογία και τον τρόπο σκέψης σας!

Αν θέλετε να βάλετε τις σωστές βάσεις για να έχετε αποτελέσματα στο αδυνάτισμα, συνεχίστε να διαβάζετε. Σήμερα δεν θα μιλήσουμε για θερμίδες ή λιπαρά.

Αδυνάτισμα 3 Αρχές

(Εικόνες: in2life.grqueen.grtransformersfc.grstar2.com)

Σύμφωνα με άρθρο που διαβάσαμε στο in2life.gr: Η φάση του «μπαίνω σε διατροφή» και «ξεκινάω να χάνω βάρος» δεν είναι από τις πλέον εύκολες. Χρειάζεται ψυχολογικά και σωματικά αποθέματα, αλλά και έξυπνη αντιμετώπιση.

Δείτε λοιπόν τρεις βασικές αρχές που θα καθορίσουν τα αποτελέσματα σας στο αδυνάτισμα και θα κάνουν την ζωή σας λίγο πιο εύκολη!

Θέστε Ρεαλιστικούς Στόχους

Αν πιέζετε τον εαυτό σας για να χάσετε βάρος άμεσα, τότε το πλάνο σας μπορει να έχει άσχημη τροπή μιας και όπως αναφέρουν οι ειδικοί, όσοι περιμένουν να χάσουν… δεκάδες κιλά γρήγορα, έχουν αυξημένες πιθανότητες να αποτύχουν.

ρεαλιστικοί στόχοιΑπό την άλλη πλευρά, βάζοντας ρεαλιστικούς στόχους έχετε περισσότερες πιθανότητες να παραμείνετε προσηλωμένοι σε αυτούς, χωρίς να απογοητευτείτε.

Κατά μέσο όρο τα υπέρβαρα άτομα θέτουν ως στόχο τους να χάσουν το 32% της μάζας του σώματός τους. Αυτό είναι τρεις φορές το ποσό που απαιτείται για την επίτευξη καλύτερης υγείας.

Η αλήθεια είναι, ότι οι περισσότεροι από αυτούς δεν θα χάσουν το ένα τρίτο του σωματικού τους βάρους. Ο ορισμός ακραίων στόχων είναι μία προετοιμασία για απογοήτευση και αποτυχία.

Είναι πολύ σημαντικό να θυμόσαστε, ότι το αδυνάτισμα είναι ένας μαραθώνιος και όχι ένας αγώνας δρόμου στα 100 μέτρα. Μην περιμένετε να χάσετε το βάρος που επιθυμείτε, μέσα σε λίγες ημέρες.

Αφήστε το σώμα σας να προσαρμοστεί και αυτό θα συνεργαστεί καλύτερα μαζί σας. Διαφορετικά να βρίσκεστε σε έναν αέναο κύκλο, όπου θα χάνετε βάρος και θα παίρνετε πάλι πίσω τα κιλά μέσα σε λίγους μήνες.

Συγκεντρωθείτε Στο Φαγητό Σας

Η κατανάλωση του φαγητού με επίγνωση (mindful eating) μπορεί να σας βοηθήσει να αποκτήσετε τα αποτελέσματα που θέλετε. Αφιερώστε χρόνο να απολαύσετε το φαγητό σας, κάθε μπουκιά, κάθε γευστική εμπειρία.

Έτσι αυξάνετε τις πιθανότητες να κάνετε επιτυχημένες διατροφικές αλλαγές που θα διαρκέσουν. Σε μια μελέτη, υπέρβαρα άτομα που δοκίμασαν αυτήν την πρακτική, είχαν σημαντικές αλλαγές στη «σχέση» τους με το φαγητό προς το καλύτερο μέσα σε 4 μήνες.

mind eatingΌταν τρώτε πρέπει να μασάτε πολύ καλά την τροφή και να εστιάζετε στη γεύση αυτού που τρώτε. Στρώστε το τραπέζι σας και συγκεντρωθείτε στο φαγητό σας.

Αν τρώτε και ταυτόχρονα παρακολουθείτε τηλεόραση, σερφάρετε στο διαδίκτυο ή μιλάτε στο τηλέφωνο, χάνετε τον έλεγχο της ποσότητας που τρώτε, καθώς και την ευχαρίστηση που προσφέρει η τροφή. (onmed.gr)

Αποφασίστε από πριν πόσο πλήρεις θέλετε να νιώσετε στο τέλος του γεύματος. Όταν ξεκινάτε το γεύμα σας έχοντας στο νου σας, ότι θέλετε νιώθετε καλά με το σώμα σας στο τέλος του γεύματος και όχι π.χ. φουσκωμένοι, είναι λιγότερο πιθανό να συνεχίσετε να τρώτε μέχρι να τελειώσει όλο το πιάτο σας.

Απολαύστε το άρωμα και την εμφάνιση του φαγητού σας. Παρατηρήστε τα χρώματα, υφές και μυρωδιές των τροφίμων και φανταστείτε τη γεύση τους.

Μπορείτε δηλαδή με λίγα λόγια, να κάνετε το φαγητό μια απόλαυση στην δύσκολη καθημερινότητα σας. Με αυτόν τον τρόπο, θα είναι πολύ πιο ευχάριστη η περίοδος κατά την οποία θα ακολουθείτε την δίαιτα σας.

Βάλτε Πολλή Πρωτεΐνη Στο Πρωινό Σας

Αν το πρώτο σας γεύμα είναι ισορροπημένο και πλούσιο σε πρωτεΐνη, έχετε περισσότερες πιθανότητες να διατηρήσετε το σάκχαρο στο αίμα σε κανονικά επίπεδα και να αποφύγετε τυχόν ατασθαλίες μέσα στην ημέρα.

Βάλτε Πρωτεΐνη Στο ΠρωινόΕνα πλούσιο σε πρωτεΐνες πρωινό μπορεί να αποτελέσει καλή κίνηση για να αποφευχθεί η υπερκατανάλωση φαγητού στη διάρκεια της ημέρας και να βελτιωθεί η ποιότητα της διατροφής.

Τρόφιμα όπως τα αυγά και τα άπαχα προϊόντα κρέατος το πρωί μπορεί να επηρεάσουν τη διατροφή ολόκληρης της ημέρας, περιορίζοντας δραστικά την κατανάλωση σνακ με πολλά λίπη ή ζάχαρη το απόγευμα.

Όσον αφορά την ανησυχία πολλών ανθρώπων ότι δεν θα κατορθώσουν να φάνε το πρωί, διότι δεν το έχουν συνηθίσει, απαιτούνται περίπου τρεις ημέρες για να συνηθίσει ο οργανισμός το φαγητό νωρίς το πρωί.

Κλείνοντας…

Αν δυσκολεύεστε να βάλετε τον εαυτό σας σε μια σειρά ή ακόμα και αν θέλετε να επιταχύνετε τον ρυθμό με τον οποίο χάνετε βάρος, υπάρχει ένα αποτελεσματικό συμπλήρωμα που μπορεί να σας βοηθήσει.

➠ Το Garcinia Cambogia είναι σήμερα η καλύτερη λύση σε όσους και όσες δυσκολεύονται να ελέγξουν την πείνα τους!

Μπορεί να σας περιορίσει την όρεξη και να σας απαλλάξει από την αδυναμία που νιώθετε συνήθως τις πρώτες ημέρες μιας δίαιτας.

Είναι καλό να ξέρετε ότι το μυστικό της επιτυχίας στο αδυνάτισμα, κρύβεται καλά κρυμμένο μέσα σας. Αν κάνετε την σωστή αρχή, η συνέχεια θα είναι πολύ εύκολη και τα αποτελέσματα δεν θα αργήσουν να φανούν.

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ