Αρχική Διατροφή 7 Συμβουλές Για Τα Ενδιάμεσα Γεύματα

7 Συμβουλές Για Τα Ενδιάμεσα Γεύματα

1487
0

Η δίαιτα δεν εξαρτάται μόνο από τα τρία κύρια γεύματα. Υπάρχουν και τα ενδιάμεσα. Συνήθως δεν θεωρούνται τόσο σημαντικά, όμως μπορούν σίγουρα να κάνουν την διαφορά!

7 συμβουλές για τα ενδιάμεσα γεύματα

(Εικόνα: mykonosticker.com)

Τα ενδιάμεσα γεύματα μπορούν να σας διώξουν με τον καιρό το αίσθημα της πείνας. Δεν χρειάζεται να είναι μεγάλα για να σας χορτάσουν. Το σώμα σας θα συνηθίσει στις ποσότητες που θα του ορίσουν και σιγά σιγά θα σας αρκεί λιγότερο φαγητό.

Επίσης, αν τρώτε αρκετές φορές μέσα στην ημέρα, θα αυξήσετε τον μεταβολισμό σας και θα καίτε λίπος χωρίς να το καταλαβαίνετε. Αυτό είναι το σημαντικότερο πλεονέκτημα που έχει μια δίαιτα με 5 ή έξι γεύματα την ημέρα!

Βρήκαμε στο balancediet.gr, μερικές χρήσιμες συμβουλές, για να μπορέσετε να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο την βοήθεια των ενδιάμεσων γευμάτων στο πρόγραμμα διατροφή σας:

  1. Επιλέξτε δημητριακά ολικής αλέσεως: Tα σνακ με προϊόντα ολικής αλέσεως σας υπόσχονται ενέργεια και επιπλέον σας κρατάνε χορτάτους. Δοκιμάστε ολικής αλέσεως κουλουράκια ή παξιμαδάκια με -χαμηλή περιεκτικότητα σε αλάτι καθώς και δημητριακά πλούσια σε φυτικές ίνες.
  2. Επαναλάβατε το πρωινό σας: Πολλές επιλογές πρωινού μπορούν να καταναλωθούν και ως ενδιάμεσα γεύματα μέσα στην ημέρα. Όπως μία φέτα ψωμί του τοστ ολικής αλέσεως με λίγη μαρμελάδα ή μέλι ή 1 γιαούρτι με λίγο μέλι ή δημητριακά ολικής άλεσης ή κάποιο φρούτο.
  3. Συνδυάστε μικρή ποσότητα από κάτι που περιέχει «καλά» λιπαρά όπως ταχίνι ή φιστικοβούτυρο με μία μεγάλη ποσότητα από κάτι πολύ ελαφρύ όπως μήλο ή κάποιο άλλο φρούτο ή κάποιο λαχανικό.
  4. Καταναλώστε ξηρούς καρπούς. Οι ανάλατοι ξηροί καρποί και σπόροι όπως αμύγδαλα, καρύδια, φουντούκια, κάσιους περιέχουν πολλά θρεπτικά συστατικά και είναι πιθανότερο να σας χορτάσουν σε σχέση με άλλες επιλογές. Οι ξηροί καρποί περιέχουν αρκετές θερμίδες για το λόγο αυτό περιορίστε την ποσότητα.
  5. Προσπαθήστε να καταναλώνετε περισσότερα από ένα μακροθρεπτικά συστατικά (πρωτεΐνη, λιπαρά, υδατάνθρακες). Για παράδειγμα καταναλώσετε μερικούς ξηρούς καρπούς (πρωτεΐνες και λιπαρά) και φρούτο (υδατάνθρακες) ή δοκιμάστε ολικής αλέσεως φρυγανιές (υδατάνθρακες) με κάποια ποσότητα τυριού χαμηλό σε λιπαρά (πρωτεΐνη και λιπαρά).
  6. Γευματίστε συνειδητά. Μην τρώτε ενώ κάνετε κάτι άλλο – όπως σερφάροντας στο διαδίκτυο, παρακολουθώντας τηλεόραση ή δουλεύοντας στο γραφείο, σταματήστε ό,τι κάνετε για μερικά λεπτά και απολαύστε τα γεύματα σας.
  7. Οργανωθείτε και πάρτε μαζί σας μία μικρή τσάντα με τις υγιεινές επιλογές σας, έτσι θα αποφύγετε πειρασμούς όπως μπισκοτάκια, σοκολάτες κλπ.

Να θυμόσαστε, ότι τα ενδιάμεσα γεύματα, είναι «γεύματα». Μην τα θεωρείτε κάτι σαν… επιτρεπόμενο τσιμπολόγημα. Παίζουν καθοριστικό ρόλο στην δίαιτα σας και σίγουρα πρέπει να τους δείχνετε την απαραίτητη σημασία.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here