7 Παράγοντες Που Επηρεάζουν Τη Λειτουργία Του Μεταβολισμού

7 Παράγοντες Που Επηρεάζουν Τη Λειτουργία Του Μεταβολισμού

1093
0

Όλα ξεκινούν και τελειώνουν με την λειτουργία του μεταβολισμού μας. Αν λειτουργεί σωστά, ίσως και να μην χρειαστεί να χάσουμε βάρος, γιατί δεν θα έχουμε παχύνει σε πρώτη φάση!

Μεταβολισμός - Τι τον επηρεάζει.

Είναι πολύ σημαντικό να φροντίζουμε το εργοστάσιο που καίει θερμίδες στο σώμα μας, χωρίς καν να κινούμαστε.

Βλέπετε, ενώ δίνουμε μεγάλη σημασία στο πώς θα κάψουμε μερικές έξτρα θερμίδες, ξεχνάμε ότι μπορούμε να καίμε ενέργεια ενώ καθόμαστε στον καναπέ μας.

Η ενέργεια αυτή καίγεται από τον βασικό μεταβολισμό μας και μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο στο βάρος του σώματος μας, χωρίς καν να έχουμε γυμναστεί ή να έχουμε κάνει δίαιτα.

Βασικός μεταβολισμός ή μεταβολισμός ηρεμίας ονομάζεται σύμφωνα με το genenutrition.gr η ενέργεια σε θερμίδες (kcals) που είναι απαραίτητη για τη διατήρηση των βασικών λειτουργιών του οργανισμού στη ζωή και δαπανάται για:

  • τη διατήρηση του μυϊκού τόνου και της θερμοκρασίας του σώματος
  • τη κυκλοφορία του αίματος
  • την αναπνοή
  • τη λειτουργία των αδένων
  • τη λειτουργία των κυττάρων
  • την αύξηση του οργανισμού

Διαβάσαμε σε άρθρο του κυρίου Κραμποκούκη στο tromaktiko ότι οι 7 παράγοντες που επηρεάζουν την λειτουργία του μεταβολισμού είναι:

  1. Η ηλικία: Με την αύξηση των χρόνων ηλικίας, μειώνεται ο μεταβολικός ρυθμός.
  2. Το ύψος: Όσο μεγαλύτερη είναι η επιφάνεια του ανθρώπινου σώματος, τόσο περισσότερες ενεργειακές ανάγκες έχει, άρα και πιο αυξημένο μεταβολισμό.
  3. Η μυϊκή μάζα: Όσο περισσότερη μυϊκή μάζα υπάρχει σε έναν οργανισμό, τόσο περισσότερες καύσεις είναι σε θέσει να κάνει.
  4. Το φύλο: Οι γυναίκες έχουν περισσότερο λιπώδη ιστό.
  5. Η φυσική δραστηριότητα: Όταν ο ανθρώπινος οργανισμός γυμνάζεται, διατηρεί σε καλά επίπεδα τη μυϊκή του μάζα, ή την αυξάνει, κάτι που έχει άμεσο αντίκτυπο στην αύξηση του βασικού μεταβολισμού.
  6. Η συχνότητα των γευμάτων: Με την τροφή, ο μεταβολισμός ενεργοποιείται, γιατί έτσι καίγονται θερμίδες κατά τη διάρκεια της πέψης.
  7. Το ποσοστό λίπους: Όσο πιο αυξημένο είναι το ποσοστό λίπους, τόσο πιο μειωμένος είναι και ο βασικός μεταβολισμός.

Αν θέλετε να κάψετε περισσότερο λίπος και θέλετε να ενεργοποιήσετε τον μεταβολισμό σας, κάντε κλικ εδώ!

Αποφύγετε τις υποθερμιδικές δίαιτες. Όποιος τρώει περισσότερο, καίει και περισσότερες θερμίδες. Προσοχή όμως! Οι θερμίδες πρέπει να είναι σωστά κατανεμημένες και να προέρχονται από ποιοτικές τροφές.

Μην δίνετε στον οργανισμό σας λιγότερες θερμίδες από αυτές που έχει ανάγκη. Για να γίνονται σωστά οι καύσεις, χρειάζεται τροφή.

Εικόνα: boro.gr

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ