Αρχική Άσκηση 5 Λάθη Που Κάνετε Μετά Το Γυμναστήριο Και Δεν Το Γνωρίζετε

5 Λάθη Που Κάνετε Μετά Το Γυμναστήριο Και Δεν Το Γνωρίζετε

1214
0

Πήγατε στο γυμναστήριο, ιδρώσατε, κάψατε θερμίδες και βγαίνοντας… Τα καταστρέψατε όλα. Πριν το αρνηθείτε, διαβάστε τα πιθανά λάθη που μπορεί να κάνετε αμέσως μετά την προπόνηση σας!

Διατροφή μετά το γυμναστήριο

Με βάση πρόσφατο άρθρο που δημοσιεύθηκε στο kathimerini.gr, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να κάνετε κάποιο από τα παρακάτω λάθη, την ώρα ακριβώς που φεύγετε από το γυμναστήριο χαμογελώντας, πιστεύοντας ότι έχετε εκμεταλλευτεί στο μέγιστο την προπόνηση σας.

1. Δεν τρώτε αμέσως μετά το γυμναστήριο: Σύμφωνα με τους ειδικούς, το σώμα μας μετά τη γυμναστική έχει ανάγκη από θερμίδες, για αυτό καλό είναι να τρώμε αμέσως μετά –μέσα στην επόμενη μισή ώρα- ώστε να διατηρήσουμε τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα σταθερά και να μην καταλήξουμε να πεινάμε περισσότερο αργότερα!

2. Τρώτε πολύ: Αισθάνεστε ότι έχετε κάψει αρκετές θερμίδες για αυτό μπορείτε να απολαύσετε ένα παχυντικό γλυκό. Σύμφωνα με έρευνες, όμως, οι περισσότεροι καταλήγουμε να καταναλώνουμε τελικά περισσότερες θερμίδες από όσες κάψαμε.

3. Προσοχή στις πρωτεΐνες: Η πρωτεΐνη μπορεί να είναι ιδανική τροφή μετά το γυμναστήριο αλλά σε υπερβολική ποσότητα δεν μας βοηθά. Καλό είναι να συνδυάζουμε την πρωτεΐνη με υδατάνθρακες, λαχανικά, φρούτα και προϊόντα ολικής άλεσης.

4. Προσοχή στην ζάχαρη και την καφεΐνη: Μετά τη γυμναστική αισθανόμαστε κούραση, για αυτό πολλοί επιλέγουμε να καταναλώσουμε κάτι με ζάχαρη ή καφεΐνη που θα μας «ξυπνήσει». Δυστυχώς, ενώ αρχικά μπορεί να έχετε ενέργεια, γρήγορα θα αισθανθείτε και πάλι κούραση αλλά και περισσότερη όρεξη για φαγητό.

5. Πίνετε smoothies μετά τη γυμναστική: Οι χυμοί που περιέχουν φρούτα συνήθως δεν έχουν την κατάλληλη ισορροπία ανάμεσα σε πρωτεΐνη και υδατάνθρακες, ενώ κρύβουν και πολλές θερμίδες.

Ποια από αυτά τα λάθη δεν γνωρίζατε μέχρι τώρα; Έχετε να προσθέσετε κάποιο άλλο στη λίστα;