Αρχική Δίαιτα 5 Τροφές Που Θα Αγαπήσετε Αν Κάνετε Δίαιτα

5 Τροφές Που Θα Αγαπήσετε Αν Κάνετε Δίαιτα

1732
0

Η δίαιτα δεν χρειάζεται να είναι στερητική και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να στηρίζεται σε φαγητά που δεν σας αρέσουν. Μπορείτε να χάνετε βάρος απολαμβάνοντας τα γεύματα σας!

5 Τροφές - Δίαιτα

Η Βίκη Πυρογγιάνη στο thinkover.gr, δίνει μερικές πολύ ενδιαφέρουσες επιλογές τροφών, που σίγουρα θα έχετε λατρέψει και καλό θα ήταν να τις συμπεριλάβετε στο πρόγραμμα σας, χωρίς ενοχές!

Αυγά

Ομελέτες με λαχανικά, μανιτάρια, τυρί, αυγά ποσέ ή scrabbled, ακόμα και “μάτια” αλλά με λίγο λάδι, έχουν σημαντική θέση σε μία διατροφή για απώλεια βάρους.

Το ξεκίνημα της ημέρας με ένα αυγό, μπορεί ενδεχομένως να προκαλεί κορεσμό και να βοηθά περισσότερο στο αδυνάτισμα, σε σύγκριση με άλλα τρόφιμα.

Το αυξημένο αίσθημα κορεσμού της πείνας και η ενέργεια που προσφέρουν τα αυγά στον οργανισμό, βοηθάει όσους κάνουν δίαιτα να συμμορφώνονται καλύτερα στο πρόγραμμα που ακολουθούν.

Τα αυγά είναι πλήρης τροφή. Να το θυμόσαστε αυτό. Μπορούν να αποτελέσουν από μόνα τους την βάση για μια ολοκληρωμένη διατροφή!

Ξηροί καρποί

Αμύγδαλα, καρύδια, κάσιους, φουντούκια, ηλιόσποροι, φιστίκια κ.α., κατά προτίμηση ανάλατα και άψητα, προσφέρουν γεύση και κορεσμό ταυτόχρονα, κάνοντας όσους ακολουθούν μία τέτοια διατροφή να τα προσθέτουν στη λίστα των αγαπημένων τους τροφίμων.

Οι ξηροί καρποί είναι μια εξαιρετική πηγή φυτικών πρωτεϊνών, με μέσο όρο περιεκτικότητας γύρω στο 25% ενώ αντιστοίχως περιέχουν περίπου 15% υδατάνθρακες.

Επίσης αποτελούν μια πλούσια πηγή φυτικών ινών και αντιοξειδωτικών βιταμινών όπως η βιταμίνη Ε. Αποτελούν δηλαδή φυσικά «super-foods» νόστιμα και υγιεινά.

Αν δεν κάνετε υπερβολές, οι ξηροί καρποί όχι μόνο δεν θα σας παχύνουν, αλλά θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τον μεταβολισμό σας, χωρίς καν να το καταλάβετε.

Πικάντικα φαγητά

Διάφορα πιπέρια, τσίλι, καυτερές πιπεριές, και γενικά όλα τα πικάντικα μπαχαρικά και μυρωδικά αλλάζουν όλη τη γεύση ενός φαγητού χωρίς να προσθέτουν καθόλου θερμίδες!

Υπάρχουν ενδείξεις ότι η καψαϊκίνη μπορεί να κάνει πιο αποτελεσματική μια δίαιτα, αφού διεγείρει τους νευρικούς υποδοχείς του στόματος και «κοροϊδεύει» το νευρικό σύστημα, κάνοντάς το να πιστέψει πως ο οργανισμός φλέγεται.

Το σώμα αντιδρά όπως στην περίπτωση που η θερμοκρασία ξεπερνά τους 40 βαθμούς Κελσίου. Ο ιδρώτας ρέει στο δέρμα σε μία προσπάθεια να μειωθεί η θερμότητα στο σώμα.

Ο μηχανισμός αυτός απαιτεί φυσικά κάψιμο θερμίδων, δηλαδή προκαλείται μια προσωρινή αύξηση του μεταβολισμού.

Μπορείτε να απολαμβάνετε συνταγές με καυτερές πιπεριές και το καλοκαίρι. Μην ξεχνάτε, ότι οι Μεξικάνοι τις χρησιμοποιούν για να ρυθμίζουν τη θερμοκρασία του σώματος τους τους πολύ ζεστούς μήνες του καλοκαιριού!

Γλυκαντικά χωρίς θερμίδες

Χρησιμοποιώντας ολιγοθερμιδικά γλυκαντικά αντικαθιστώντας όλη ή μέρος της ζάχαρης, μπορεί να βοηθήσει όσους κάνουν δίαιτα να κρατήσουν τη γλυκιά γεύση σε ροφήματα και γλυκά χωρίς τις θερμίδες των σακχάρων.

Τα γλυκαντικά που προέρχονται από στέβια αποδίδουν μηδενικές θερμίδες και μπορούν να αποτελέσουν επιλογή για τους ανθρώπους που θέλουν να μειώσουν ή να διατηρήσουν το βάρος τους.

Μελέτες έχουν δείξει ότι τα γλυκαντικά με λίγες ή μηδενικές θερμίδες μπορούν να συμβάλλουν στον έλεγχο του βάρους, αφού μειώνουν το θερμιδικό περιεχόμενο της δίαιτας και διατηρούν την ευχαρίστηση στο διαιτολόγιο βοηθώντας τους να μείνουν πιστοί στη δίαιτά τους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Υπάρχουν πολλές επιλογές σε υποκατάστατα ζάχαρης στην αγορά. Εμείς επιλέγουμε σχεδόν πάντα την στέβια. Τουλάχιστον μέχρι να βρεθεί κάτι καλύτερο.

Σαλάτες γκουρμέ

Δοκιμάστε στις σαλάτες σας (ωμές ή βραστές) να προσθέσετε: σταφίδες ή cranberries, καρύδια, ηλιόσπορο/ κολοκυθόσπορο (το κάθε ένα από 1 κουταλιά σούπας), αβοκάντο, πορτοκάλι ή μήλο, κατίκι ή ανθότυρο, σος με ελαιόλαδο και μπαλσάμικο ή με γιαούρτι και μουστάρδα.

Μην χάνετε το κουράγιο σας και μην υποβάλετε τον εαυτό σας σε δοκιμασίες. Η δίαιτα είναι μια εύκολη υπόθεση και πρέπει οπωσδήποτε να σας είναι ευχάριστη.

Ποιες από τις πέντε προτάσεις που μόλις διαβάσατε θα προσθέσετε στο πρόγραμμα διατροφής σας; Μήπως όλες;

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here