Αρχική Δίαιτα Αυτές οι 5 Τροφές θα σας Κόψουν την Πείνα με το Μαχαίρι

Αυτές οι 5 Τροφές θα σας Κόψουν την Πείνα με το Μαχαίρι

2343
0

Ο εχθρός της δίαιτας, είναι η πείνα. Αν δεν πεινάτε, δεν θα τρώτε. Αν δεν τρώτε θα χάσετε βάρος. Απλά τα πράγματα. Τι γίνεται όμως όταν το σώμα σας αντιστέκεται και σας πιέζει να γεμίσετε το στομάχι σας;

Αυτές οι Τροφές θα σας Κοψουν την Πείνα

(Εικόνες: fitglutenfree.co.uk, venusbuzz.com)

Σύμφωνα με άρθο που διαβάσαμε στο thestival.gr μπορείτε να ελέγξετε αυτό το αίσθημα, τρώγοντας μερικές κοινές τροφές που κόβουν την πείνα.

#1 – Κριθάρι

Είναι ένας υδρογονάθρακας που συνδέεται με το γρήγορο κάψιμο λίπους, ενώ μια πρόσφατη έρευνα από το Πανεπιστήμιο Lund στη Σουηδία βρήκε ότι στην πραγματικότητα μειώνει την όρεξη και επίσης τον κίνδυνο για διαβήτη.

Mε την κατανάλωση κριθαριού αυξάνονται τα καλά βακτήρια στο έντερο και απελευθερώνονται σημαντικές ορμόνες, που αυξάνουν τον μεταβολισμό και μειώνουν την όρεξη.

Μπορείς να δοκιμάσεις να το προσθέσεις σχεδόν σε όλες τις σούπες σου, αν και ίσως η καλύτερη λύση είναι να τρώς κριθαρένια παξιμάδια. Μην το παρακάνεις όμως και φρόντιζε να πίνεις πολύ νερό.

#2 – Καφτερά Μπαχαρικά

Το κόκκινο πιπέρι κόβει την πείνα και σε βοηθάει να καις θερμίδες. Δεν χρειάζεται πολύ, μισή κουταλίτσα μέσα στο φαγητό σου είναι ικανή να τρέξει τον μεταβολισμό σου.

Αν προσπαθείς να αδυνατίσεις, καλό είναι να προσθέσεις ορισμένα μπαχαρικά στο φαγητό σου, τα οποία συμβάλλουν στην καύση θερμίδων, την απώλεια των περιττών κιλών αλλά και την αποτροπή της ανάκτησής τους.

Μια πάρα πολύ καλή λύση είναι να προσθέτεις στα φαγητά σου κόκκινη καυτερή πιπεριά. Εχει πάρα πολλά οφέλη για την υγεία και σίγουρα θα σε βοηθήσει να χάνεις βάρος λίγο πιο γρήγορα.

#3 – Απαχο Κρέας

Είναι η ιδανική επιλογή για σίγουρο αδυνάτισμα και γράμμωση. Αν γεμίζεις το πιάτο σου με καλής ποιότητας άπαχο κρέας (μοσχάρι, χοιρινό ή κοτόπουλο) σε κάνει να μην πεινάς ανάμεσα στα γεύματα.

Στην Ελλάδα καταναλώνουμε περισσότερα από 5 γεύματα εβδομαδιαίως που περιέχουν ή αποτελούνται κατά βάση από κρέας. Επίλεξε λοιπόν, ποια είδη κρέατος ελαχιστοποιούν τις αρνητικές επιπτώσεις και μπορούν να προσφέρουν θρεπτικά συστατικά στον οργανισμό σου.

Κάθε αποτελεσματική δίαιτα στηρίζεται στο άπαχο κρέας. Ξεκινάς με στήθος κοτόπουλο, γαλοπούλα και μοσχάρι και σιγά σιγά προσθέτεις και χοιρινό, το οποίο είναι ίσως η καλύτερη πηγή πρωτείνης.

Τρώει πατατάκια

#4 – Αμύγδαλα

Λίγες ώρες μετά το πρωινό θέλεις να βάλεις κάτι στο στόμα σου. Φάε 5-6 ωμά αμύγδαλα, απόφυγε όμως τα αλατισμένα, αφού το αλάτι θα σου προκαλέσει κατακράτηση υγρών και θα πρηστείς.

Πολύς κόσμος αποφεύγει την κατανάλωση αμυγδάλων εξαιτίας της υψηλής περιεκτικότητας τους σε λίπος και θερμίδες, αγνοώντας πιθανώς την πραγματική συμβολή τους στην απώλεια βάρους.

Τα αμύγδαλα παρέχουν σημαντικές βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά στον οργανισμό, όπως επίσης και καλής ποιότητας λιπαρά.

Πρόσεξε μόνο να μην κάνεις υπερβολές, αλλιώς θα αναρωτιέσαι γιατί δεν χάνεις κιλά και δεν θα μπορείς να καταλάβεις ποιο είναι το λάθος σου. Οι ξηροί καρποί έχουν πολλές θερμίδες και χρειάζεται προσοχή η κατανάλωση τους.

#5 – Σολωμός

Με υψηλή περιεκτικότητα σε Ω3 λιπαρά οξέα, έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει τα επίπεδα της ορμόνης λεπτίνη στον οργανισμό σου βοηθώντας σε να μην πεινάς. Αν σου φαίνεται ακριβή επιλογή, επίλεξε τόνο.

Στην χώρα μας, μια πολύ φθηνή λύση και ίσως η καλύτερη πηγή λιπαρών οξέων, είναι οι σαρδέλες. Προτίμησε τις φρέσκιες και αν μπορούσες να της κάνεις ψητές αποφεύγοντας το τηγάνι, θα είχες χτυπήσει την κορυφή της ιδανικής διατροφής.

Η αυξημένη κατανάλωση ψαριών συνδέεται σύμφωνα με μελέτες με την μείωση και την εξαφάνιση της κυτταρίτιδας. Τα ψάρια όχι μόνο μας χορταίνουν, αλλά δεν φουσκώνουν και αποτελούν μία εξαιρετική πηγή για ωμέγα-3 λιπαρά.

Δοκίμασε να προσθέτεις μια από αυτές τις τροφές κάθε μέρα στην διατροφή σου και σύντομα θα μπορέσεις να ελέγξεις την πείνα σου και να τιθασεύσεις την όρεξη σου!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here