Αρχική Άσκηση 5 Χρήσιμες Συμβουλές Για Το Νέο Ξεκίνημα Στο Γυμναστήριο

5 Χρήσιμες Συμβουλές Για Το Νέο Ξεκίνημα Στο Γυμναστήριο

2048
0

Ο Σεπτέμβριος είναι ένας από τους μήνες που επιλέγουμε να ξεκινήσουμε γυμναστήριο. Είναι που τελειώνουν οι διακοπές ή έστω οι χαλαρές ημέρες του καλοκαιριού και προσπαθούμε να συμμαζέψουμε λίγο το σώμα μας, έχοντας κατά νου τα Χριστούγεννα.Γυμναστήριο τον Σεπτέμβριο

Άσχετα με το αν προσπαθείτε να χάσετε βάρος ή θέλετε απλά να επιστρέψετε στο γυμναστήριο για να συνεχίσετε το πρόγραμμα που αφήσατε πίσω, οι παρακάτω συμβουλές χρήσιμες συμβουλές από το Capital.gr, θα σας βοηθήσουν σίγουρα να κάνετε ένα καλό ξεκίνημα στην νέα σας προσπάθεια!

  1. Μην το παρακάνετε. Επειδή θα είναι η πρώτη φορά που σηκώνετε βάρη μετά από καιρό και οι μύες σας δεν έχουν ακόμη προσαρμοστεί, εκτελέστε το πολύ 4 με 5 ασκήσεις. Με τον καιρό ανεβάστε ένταση και αυξήστε τις ασκήσεις.
  2. Ξεκινήστε με διάδρομο και σώστε έμφαση σε ήπιες ασκήσεις που θα ανεβάσουν τους ρυθμούς σας και θα σας δώσουν ξανά ενέργεια. Μια καλή αναλογία είναι να αυξάνετε τη διάρκεια ενός προγράμματος το πολύ 10-15% κάθε βδομάδα.
  3. Προσπαθήστε να πίνετε νερό και να παραμένετε ενυδατωμένοι, έτσι ώστε να λάβετε τα μέγιστα από την άσκησή σας. Παράλληλα περιορίστε την κατανάλωση αλκοόλ στο ελάχιστο.
  4. Μιλήστε σε εκπαιδευτές, στο γυμναστήριο. Ζητήστε από έναν γυμναστή να σας προτείνει αλλαγές στο πρόγραμμά σας, ώστε να μην τα παρατήσετε, αλλά και για να μη σταματήσει η βελτίωση της φυσικής σας κατάστασης, όταν δεν ανανεώνονται τα ερεθίσματα που δέχεται το σώμα σας.
  5. Ξεκινήστε και τελειώστε με διατάσεις. Η πλήρης παράλειψη των διατάσεων είναι πολύ συχνό φαινόμενο και οδηγεί σε πιασίματα, ελλιπή ευλυγισία και τραυματισμούς.

Bonus συμβουλή: Επιλέξτε έναν καλό λιποδιαλύτη και δώστε στο σώμα σας μια γρήγορη εκκίνηση στην προσπάθεια του να συντονιστεί με τους ρυθμούς της προπόνηση σας. Κάντε κλικ εδώ για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τον λιποδιαλύτη που επιλέξαμε για εσάς!