5 Συμβουλές Διατροφής Από Την Διαιτολόγο Της Ντρου Μπάριμορ

5 Συμβουλές Διατροφής Από Την Διαιτολόγο Της Ντρου Μπάριμορ

1339
0

Δεν ξέρω αν το παθαίνετε κι εσείς, αλλά σε πολύ κόσμο αρέσει να ακολουθεί δίαιτες διάσημων, με την σκέψη ότι αφού τα κατάφεραν αυτοί τότε μπορούμε κι εμείς.

Ντρου Μπάριμορ

Για 2 πράγματα μπορούμε να είμαστε σίγουροι. Το πρώτο είναι ότι αυτοί έχουν πανάκριβα εργαλεία και προσωπικούς trainers ενώ εμείς όχι και το δεύτερο, ότι οι δίαιτες μπορούν να είναι αποτελεσματικές, αν στηριχθούμε στην δική μας επιμονή και υπομονή!

Στο μπεστ σέλερ The Beauty Detox Solution η κλινική διαιτολόγος Κίμπερλι Σνάιντερ εξηγεί γιατί πρέπει να τρώμε το φρούτο με άδειο στομάχι: όταν το τρώμε μετά το φαγητό επιβραδύνεται η πέψη δίνοντάς του χρόνο να κάνει ζυμώσεις και να καταστήσει όξινα τα άλλα φαγητά που φάγαμε. Η οξύτητα αυτή εξουδετερώνει το αλκαλικό pH που είναι απαραίτητο για να χάσει κανείς βάρος.

Η Σνάιντερ παρακινεί επίσης τις διάσημες πελάτισσές της, όπως η Ντρου Μπάριμορ, να ξεκινούν κάθε γεύμα με σαλάτα. «Η σαλάτα πριν από το γεύμα έχει νόημα», λέει ο παθολόγος Ράφαελ Κέλμαν, συγγραφέας της Microbiome Diet. Αν περιέχει λαχανικά όπως πράσο, αγκινάρα και μηλόξιδο τρέφει τα φιλικά βακτήρια που είναι απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του πεπτικού μας συστήματος.

Στο άρθρο του Nooz.gr, η Σνάιντερ συμβουλεύει:

1. Πρωτεΐνες με άμυλο: ποτέ μαζί

Αυτό σημαίνει ότι δεν πρέπει να συνδυάζετε ψωμί, ρύζι, μακαρόνια ή πατάτες με κρέας, ψάρι και αυγά. Συνοδεύστε κάτι απ’ όλα αυτά με πράσινα φυλλώδη λαχανικά (μαρούλι, σπανάκι) και μη αμυλούχα λαχανικά (σπαράγγια, μπρόκολο).

2. Μην ανακατεύετε τις πρωτεΐνες

Κάθε πρωτεΐνη έχει διαφορετική πεπτική διαδικασία. Μόνο το γάλα και τα αυγά έχουν την ίδια, οπότε μπορείτε να συνδυάσετε τυρί με αυγά αλλά όχι με κρέας ή ψάρι. Τα διαφορετικά κρεατικά μπορούν να συνδυαστούν μεταξύ τους.

3. Τα φρούτα πρέπει να τρώγονται μόνα τους

Αν θέλετε να τα συνδυάσετε με πρωτεΐνη, συνοδεύστε τα με ξηρούς καρπούς (σε αναλογία 5 ξηρούς καρπούς προς ένα φρούτο). Μην αναμειγνύετε τα αμυλώδη φρούτα (μπανάνες) με τα όξινα (πορτοκάλια, φράουλες).

4. Άμυλο με όξινες τροφές: ποτέ μαζί

Δηλαδή ξεχάστε τα πρωινά με ένα μπολ δημητριακών (άμυλο) και πορτοκαλάδα (όξινο).

5. Πόσες ώρες πρέπει να μεσολαβούν ανάμεσα στα γεύματα

Αν θέλετε να φάτε μια τροφή που δεν συνδυάζεται πρέπει να περιμένετε δύο ώρες έπειτα από φρούτο, τρεις έπειτα από άμυλο και τέσσερις έπειτα από πρωτεΐνες.

6. Επιδόρπια: τρεις ώρες μετά το φαγητό

Επειδή σε κάθε γλυκό συνδυάζονται διάφορες αταίριαστες ομάδες τροφών (π.χ. γάλα με αλεύρι), το επιδόρπιο σταματάει τη διαδικασία της πέψης. Αν πρέπει οπωσδήποτε να ενδώσετε, τουλάχιστον φάτε το μόνο του (ώστε να μην μπλοκάρει και την πέψη των υπόλοιπων τροφών).

ecover-300

 

Δεν Ξέρεις Από Που Να Ξεκινήσεις;

Κάνε εγγραφή στο newsletter μου και θα σου στείλω τώρα ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ το ηλεκτρονικό βιβλίο που θα σου δείξει τον δρόμο για να αλλάξεις την ζωή σου!

Μισώ το spam όσο κι εσύ! Δεν θα διαθέσω ποτέ τα στοιχεία σου σε τρίτους.

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ