4 Συμβουλές Άσκησης Για Την Εργαζόμενη Μητέρα

4 Συμβουλές Άσκησης Για Την Εργαζόμενη Μητέρα

Με τις πιέσεις της καθημερινής ζωής, το να δουλεύεις σε τακτική βάση μπορεί να γίνει δύσκολο για μια εργαζόμενη μητέρα. Το ξέρω αυτό γιατί είμαι μια εργαζόμενη μαμά. Έχω εργαστεί ακόμη και πριν από το γάμο. Κάποιες φορές, η υπερβολική πίεση στο γραφείο, σε συνδυασμό με το άγχος για τη φροντίδα της οικογένειάς μου, καθιστούν αδύνατο για μένα να αφοσιωθώ στο πρόγραμμα απώλειας βάρους που ακολουθώ.

4 Συμβουλές Άσκησης Για Την Εργαζόμενη Μητέρα

Αυτό σημαίνει ότι δεν άφησα το άγχος να γίνει δικαιολογία για την αποφυγή άσκησης τελικά! Κάθε ένας από εμάς έχει μόνο 24 ώρες που κατανέμονται σε μια μέρα, έτσι εάν μπορείτε να προλάβετε όλες τις καθημερινές σας δραστηριότητες μέσα σε αυτό το 24ωρο, πώς δεν μπορείτε να βρείτε χρόνο για γυμναστική; Δεν βουρτσίζετε τα δόντια σας ή δεν κάνετε ένα ντους καθημερινά; Γιατί τα κάνετε αυτά; Επειδή είναι μέρος της καθημερινής ρουτίνας σας.

Ξέρετε ότι αν δεν βουρτσίζετε τα δόντια σας τακτικά, θα υποφέρετε από φθορά των δοντιών. Ομοίως, εάν δεν κάνετε ένα ντους τακτικά, θα έχετε δερματικές παθήσεις. Αλλά ξέρετε ότι αν δε γυμνάζεστε τακτικά, θα παχύνετε;

Δεν είναι σωστό να χρησιμοποιείτε την «έλλειψη χρόνου» ως δικαιολογία για την αποφυγή γυμναστικής. Ας είμαστε ειλικρινείς εδώ: πιθανώς είτε φοβάστε την άσκηση ή απλά δεν ξέρετε πού να αρχίσετε! Σε κάθε περίπτωση, αυτό το άρθρο θα σας βοηθήσει να επιτύχετε τους στόχους για να είστε σε φόρμα!

  1. Βρείτε ένα φίλο να γυμνάζεστε μαζί: το να γυμνάζεστε μόνοι δεν είναι πάντα μια ευχάριστη εμπειρία. Ωστόσο, αν έχετε ένα φίλο να γυμνάζετε μαζί σας, οι πιθανότητες είναι ότι θα αρχίσετε να σας αρέσουν οι ασκήσεις γυμναστικής, αντί να τις μισείτε! Επιπλέον βλέποντας κάποιον άλλο να γυμνάζεται στο γυμναστήριο θα σας παρακινήσει να συνεχίσετε με τη ρουτίνα της άσκησής σας! Εάν γνωρίζετε μια άλλη εργαζόμενη μαμά που έχει τους ίδιους στόχους για να είναι σε φόρμα όπως εσείς, δεθείτε μαζί της!
  2. Πάρτε ένα i-pod: Πάρτε το μαζί σας κάθε φορά που πηγαίνετε στο γυμναστήριο. Αυτό είναι ένας πολύ καλός τρόπος να διώξετε την πλήξη από ρουτίνα της άσκησής σας!
  3. Να κάνετε αυτό που αγαπάτε: υπάρχουν ασκήσεις που πιθανώς δεν αγαπάτε να κάνετε. Αν αναγκάσετε τον εαυτό σας να κάνει αυτές τις ασκήσεις είναι μόνο θέμα χρόνου να βαρεθείτε! Εάν, αντί αυτού, βρείτε ασκήσεις που αγαπάτε πραγματικά, τότε γίνεται ευκολότερο.
  4. Αρχίστε αργά: αν δεν έχετε αθληθεί ποτέ στη ζωή σας, είναι φυσικό να φοβάστε να πάτε σε γυμναστήριο. Αγνοήστε τους ανθρώπους που λένε ότι πρέπει να ασκήστε καθημερινά για να χάσετε βάρος. Προσπαθήστε να το κάνετε πιο εύκολο: αρχίστε κάνοντας γυμναστική μόνο για δεκαπέντε με είκοσι λεπτά την ημέρα, για δύο ή τρεις ημέρες την εβδομάδα. Καθώς το σώμα σας εξοικειώνεται με την νέα ρουτίνα της άσκησής σας, μπορείτε να αυξήσετε την ένταση της άσκησης!

Δεν φτάνει να φροντίζετε να μαθαίνετε τα πάντα σχετικά με τη σωστή διατροφή. Πρέπει να σταματήσετε να αναβάλετε την επίσκεψή σας στο γυμναστήριο, χρησιμοποιώντας δικαιολογίες που από την αρχή ξέρετε ότι δεν έχουν βάση. Καλή συνέχεια μαμάδες!

Κατερίνα Κανελάκη

ecover-300

 

Δεν Ξέρεις Από Που Να Ξεκινήσεις;

Κάνε εγγραφή στο newsletter μου και θα σου στείλω τώρα ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ το ηλεκτρονικό βιβλίο που θα σου δείξει τον δρόμο για να αλλάξεις την ζωή σου!

Μισώ το spam όσο κι εσύ! Δεν θα διαθέσω ποτέ τα στοιχεία σου σε τρίτους.

1 ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ